دانلود Autodesk Alias Design/Concept/AutoStudio/Surface 2022.0.1 x64 – طراحی و مدل سازی صنعتی خودرو

دانلود Autodesk Alias Design 2019 - طراحی و مدل سازی صنعتی خودرو

دانلود Autodesk Alias Design

| طراحی و مدل سازی صنعتی خودرو |

 

Autodesk Alias Design/Concept/AutoStudio/Surface 2022.0.1 x64 یک نرم افزار بی نظیر جهت طراحی و توسعه مدل های خلاقانه طراحان در بخش های مختلفی همچون طراحی صنعتی و خودرو سازی، متحرک سازی، ساخت پویانمایی و طرح های گرافیکی می باشد که کاربرد اصلی خود را در صنعت اتومبیل سازی نشان داده و به طراحان خودرو اجازه می دهد تا ایده خود را مستقیم از روی کاغذ وارد این نرم افزا کرده و بتوانند بهترین تغییرات را بر روی ایده خود اعمال کرده و به سرعت از آن خروجی بگیرند. با استفاده از این نرم افزار طراحان می توانند به سرعت به تک تک بخش ها و اعضای یک خودرو دسترسی داشته، آنها را دسته بندی کنند، ویژگی های مختلفی همچون رنگ و اندازه و متریال آن ها تغییر داده و در نهایت طرح خود را به شکل یک تصویر ثابت و یا یک انیمیشن مجزا به نمایش در بیاورند.

این برنامه به صورت کامل از سایر نرم افزار های شرکت Autodesk نظیر 3D Max و Maya پشتیبانی کرده و کاربران حتی می توانند فایل های CAD خود را به صورت مستقیم به داخل این نرم افزار آورده و تغییرات خود را که شامل تغییر در خطوط، سطوح، منحنی ها و اشکال مختلف می باشند را بر روی فایل نهایی خود اعمال نمایند. همچنین در این برنامه نماهای مختلفی برای مشاهده طرحی که طراحان و نقاشان بر روی آن کار می کنند در نظر گرفته شده است تا بتوانند اثر خود را از زوایای مختلف مشاهده نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Autodesk Alias Design 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk Alias Design :

– ابزار پیشرفته برای طراحی به صورت مدل های سه بعدی و دو بعدی

– مدل سازی قطعات خودرو

– امکان تصحیح رنگ، اشکال، خطوط و زوایا یک قطعه

– امکان متحرک سازی قطعات و ساخت یک پویانمایی

– تعامل کامل با نرم افزار های 3D Max و Maya

– امکان وارد کردن فایل های CAD به برنامه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Autodesk Alias Design 2019 - طراحی و مدل سازی صنعتی خودرو



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:

Microsoft® Windows® 10 (64-bit)
Microsoft Windows 8.1 Professional (64-bit)
Microsoft Windows 7 SP1 with Update KB3140245 ( 64-bit)
CPU:2 GHz 64-bit Intel® or AMD® multi-core processor
Graphics:
Alias General: Supported NVIDIA® or AMD graphics card with a minimum of 256 MB dedicated texture memory and DirectX 11 compatible.
Alias VR: Any NVIDIA or AMD graphics card that is VR Ready certified.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.5/7.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR