دانلود Tecplot Focus 2022 R2 2022.2.0.18713 x64 – رسم نمودار های 2 بعدی و 3 بعدی

دانلود Tecplot Focus 2021 R1 2021.1.0.113954 - رسم نمودار های 2 بعدی و 3 بعدی

دانلود Tecplot Focus

| رسم نمودار های 2 بعدی و 3 بعدی |

 

Tecplot Focus 2022 R2 2022.2.0.18713 x64 نرم افزار Tecplot Focus شما را قادر می سازد تا به سرعت اقدام به رسم و اندازه گیری دقیق خطوط در حالت های مختلفی نظیر 2 بعدی و 3 بعدی نمایید. این برنامه همچنین به کمک طراحان مکانیک سیالات آمده و به طراحان کمک می کند تا به صورت یکپارچه از این برنامه استفاده کرده و به سرعت بتوانند تمامی نمودار ها را به صورت مشترک و بر روی چندین رایانه رسم نمایند. این نرم افزار دارای بخش های مختلفی می باشد که از جمله آنها می توان به بخش ایجاد، تغییر و تبدیل شرایط داده ها اشاره کرد که کاربران در این بخش می توانند با استفاده از عبارات ریاضی اقدام به ایجاد یا تغییر در داده های خود داده و سپس آنها را ذخیره کرده و یا آنها در در زیر مجموعه سایر داده ها قرار دهند و در نهایت نمودار های خود را با استفاده از این عبارات رسم نمایند.

در بخش ابزار برش کاربران می توانند به صورت تعاملی یک نمودار سه بعدی را رسم کرده و داده های سطحی این نمودار که می تواند مجموعه ای از اعداد، مش ها، خطوط و بردار ها باشند را برش دهند و به قسمت های مختلفی تقسیم نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Tecplot Focus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Tecplot Focus :

– ابزار برش داده ها، اعداد، مش ها، خطوط و بردار ها

– ابزار تغییر مقادیر سطح iso به صورت تعاملی

– امکان نمایش متغیرهای اینترپلال و شاخص های سلولی بر اساس سطح انتخابی کاربر

– امکان اضافه و حذف خطوط یا سطوح کانتور به صورت تعاملی

– امکان استخراج تعاملی مجموعه یا بخشی از نقاط Polyline در دو حالت 2 بعدی و 3 بعدی

– امکان ساخت یک الگو برای تنظیمات و داده های برنامه برای استفاده های مجدد از آن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Tecplot Focus 2021 R1 2021.1.0.113954 - رسم نمودار های 2 بعدی و 3 بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 170 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR