دانلود بازی The Outsiders برای PC

دانلود بازی The Outsiders برای PC

 

دانلود بازی The Outsiders برای کامپیوتر

| بازی انسان در سیاره بیگانگان |

| نسخه Unleashed |

 

The Outsiders بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Daisu Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان آماده کرده‌ایم، تفاوت قابل توجهی با دیگر عناوین علمی-تخیلی دارد! این بار، شما به عنوان یکی از غول‌های بیگانگان نقش‌آفرینی می‌کنید و قرار است که از سیاره خود، در برابر تهاجم انسان‌ها دفاع کنید! در این بازی، قرار نیست که در برابر هیولایی بزرگ ایستادگی کنید؛ چرا که این هیولای بزرگ خود شما هستید!

هیچ چیزی به بزرگی شما بر روی صفحه نمایش وجود ندارد! انسان‌ها بسیار کوچک‌تر از شما بوده و حتی تانک‌های آنان نیز در حد و اندازه هیولایی به بزرگی شما نیستند! نکته‌ای که در این بازی باید مدنظر داشته باشید، این است که برای رویارویی با انسان‌ها، می‌بایست یک استراتژی موثر و کاربردی را در پیش گیرید؛ در غیر این صورت حملات زمینیان به سیاره شما خطرآفرین شده و شاید شما را تا مرز نابودی نیز پیش ببرند. در این بازی، شما با چشم‌اندازهای جذابی از سناریوی حضور انسان در فضا سر و کار دارید که نحوه برخورد آنان با بیگانگان را می‌توانید مشاهده کنید. علاوه بر این، وجود انواع سلاح‌های انفجاری نیز در این بازی نقشی کلیدی را در تعیین سرنوشت جنگ‌ها بازی خواهند کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Outsiders را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Outsiders2 1 300x169 - دانلود بازی The Outsiders برای PC The Outsiders3 300x169 - دانلود بازی The Outsiders برای PC

 

The Outsiders4 300x169 - دانلود بازی The Outsiders برای PC The Outsiders1 300x169 - دانلود بازی The Outsiders برای PC

 

تریلر بازی The Outsiders :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Above
Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor or Better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB Dedicated Video Memory
Storage: 1 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Above
Processor: 2.4GHz Dual Core
Memory: 6 MB RAM
Graphics: 2 GB Dedicated Video Memory
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 233 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR