دانلود TMS Diagram Studio 4.15 D7 XE10.2 – افزودن دیاگرام و فلوچارت به پروژه های دلفی

دانلود TMS Diagram Studio 4.15 D7 XE10.2 - افزودن دیاگرام و فلوچارت به پروژه های دلفی

 

دانلود TMS Diagram Studio

| افزودن دیاگرام و فلوچارت به پروژه های دلفی |

 

TMS Diagram Studio 4.15 D7 XE10.2 نام مجموعه‌ای جدید و قدرتمند برای افزودن امکانات گسترده دیاگرام و فلوچارت، به پروژه‌های برنامه‌نویسی به زبان دلفی است. با استفاده از این کتابخانه جامع، توسعه‌دهندگان می‌توانند امکانات فلوچارت و ترسیم دیاگرام‌های گرافیکی را به پروژه‌های خود اضافه کرده و بدین طریق، جریان‌های کاری را مصورسازی نمایند. در مواردی که شما در حال کار بر روی یک پروژه برنامه‌نویسی هستید، احتمال دارد که به یک ابزار خاص جهت ترسیم نمودار و یا فلوچارت نیاز پیدا کنید. علاوه بر تفهیم بهتر فرآیندهای کاری، فلوچارت‌ها می‌توانند در مواقعی که اطلاعات بسیاری برای پردازش وجود دارد، تاثیر بسزایی داشته باشند.

TMS Diagram Studio مجموعه‌ای از اجزای مفید و کاربردی را در خود جای داده است که به واسطه آن‌ها، می‌توان نمودارهایی پیشرفته را ترسیم و قابلیت فلوچارتینگ را به پروژه‌ها اضافه کرد. این مجموعه، یک پنل کنترلی جامع را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد تا بتوانند با وارد کردن بلوک‌ها و ترسیم خطوط ارتباطی، جریان‌های کاری و نمودارهای مورد نظر خود را به سادگی ترسیم نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار TMS Diagram Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TMS Diagram Studio :

– فراهم‌سازی امکان ترسیم دیاگرام و نمودار همانند سایر اپلیکیشن‌های مشابه

– قابلیت ترسیم حرفه‌ای بلوک‌ها و خطوط ارتباطی میان آنان

– امکان تنظیم شفافیت کلیه اشیا

– سازگاری با فرمت‌های BMP, WMF, EMF, PNG, TIFF, GIF, JPG

– دارا بودن ده‌ها دیاگرام از پیش آماده شده

– امکان پیش‌نمایش و پرینت آسان دیاگرام‌ها

– قابلیت سفارشی‌سازی کلیه اجزای نمودارها

– امکان درج تصویر پس‌زمینه برای نمودارها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TMS Diagram Studio.cover1  300x202 - دانلود TMS Diagram Studio 4.15 D7 XE10.2 - افزودن دیاگرام و فلوچارت به پروژه های دلفی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 135 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR