دانلود AceBIT WISE-FTP 10.0.0 – ارسال و دریافت فایل به اف تی پی

دانلود AceBIT WISE-FTP 10.0.0 - ارسال و دریافت فایل به اف تی پی

 

دانلود AceBIT WISE-FTP

| ارسال و دریافت فایل به اف تی پی |

 

AceBIT WISE-FTP 10.0.0 نام یک کلاینت جدید و قدرتمند برای ارسال و دریافت فایل به اف‌تی‌پی (FTP) و سرورهای کامپیوتری است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند به راحتی به سرورهای خود در هر کجای دنیا متصل شده و به مدیریت دایرکتوری‌های آن بپردازند. این نرم افزار کاربر را قادر می‌سازد تا فایل‌های مورد نظر خود را به سرور ارسال کرده و یا فایل‌های موجود در آن را دانلود نماید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و کاربران می‌توانند به سادگی به تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و سرور اف‌تی‌پی خود بپردازند.

پروتکل انتقال فایل (FTP)، نام یک استاندارد شناخته شده در دنیای شبکه‌های رایانه‌ای است که از آن برای تبادل فایل بین یک سیستم مبدا و مقصد استفاده می‌شود. در یک ارتباط FTP، دو سیستم دخیل هستند که یکی کلاینت و دیگری سرور می‌باشند. سرویس اف‌تی‌پی بر روی سرور کامپیوتری اجرا شده و سیستم کلاینت با اجرای نرم افزار اف‌تی‌پی، می‌تواند به سرور متصل شده و امکان مدیریت فایل‌ها را فراهم آورد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر داریم، امکان مدیریت، ارسال و دریافت فایل به سرورهای اف‌تی‌پی را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم خواهد کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار AceBIT WISE-FTP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AceBIT WISE-FTP :

– امکان اتصال به انواع سرورهای اف‌تی‌پی نظیر FTP, SFTP, FTPS, FTPES

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

– توانایی مدیریت چندین سرور اف‌تی‌پی به طور همزمان

– توانایی اجرای دستورات کپی، انتقال، تغییر نام، حذف، دانلود، آپلود و … بر روی فایل و فولدرهای موجود در سرور

– پشتیبانی از عمل Drag & Drop برای دانلود/آپلود فایل‌ها

– امکان پیکربندی آسان و سریع سرور

– قابلیت جستجوی فایل‌ها در سرور مقصد

– نمایش مدت زمان باقی مانده و سرعت انتقال

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AceBIT WISE FTP.cover1  300x218 - دانلود AceBIT WISE-FTP 10.0.0 - ارسال و دریافت فایل به اف تی پی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR