دانلود بازی Ronaldo Soccer Rivals – Become a Futbol Star 2.0.1 – رقبای فوتبالی کریستیانو رونالدو برای اندروید

دانلود بازی Ronaldo Soccer Rivals - Become a Futbol Star 2.0.1 - رقبای فوتبالی کرستیانو رونالدو برای اندروید

 

دانلود بازی Ronaldo Soccer Rivals – Become a Futbol Star برای اندروید

| بازی رقبای فوتبالی کریستیانو رونالدو برای اندروید |

 

Ronaldo Soccer Rivals – Become a Futbol Star 2.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی MVP Sports است. هنوز نام رونالدوی برزیلی از زبان‌ها نیفتاده بود که آوازه پسرک جوانی از کشور پرتغال، توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرد. کریستیانو رونالدوی برزیلی که زمانی به عنوان یکی از جوان‌ترین بازیکنان فوتبال، در کنار بزرگانی همچون لوئیس فیگو هم بازی کرده بود، امروز به عنوان ستاره بی چون و چرای دنیای فوتبال محسوب می‌شود. او که اکنون در سومین دهه زندگی خود به سر می‌برد، هنوز هم از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و به سختی می‌توان رقیبی در حد و اندازه او را در کنار نام وی گنجاند.

بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و گرامی در نظر داریم، یک تجربه ایده‌آل و جذاب مخصوص دوست‌داران این ستاره محبوب است. این بازی فوتبالی، شما و سایر علاقه‌مندان به فوتبال در سارسر دنیا را گرد هم جمع کرده تا بتوانید ضمن رویارویی با همدیگر، خودتان را تا به عنوان یک ستاره واقعی فوتبال مطرح کنید. هم اکنون می توانید بازی Ronaldo Soccer Rivals – Become a Futbol Star را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Ronaldo Soccer Rivals – Become a Futbol Star :

– شبیه‌سازی 3 بعدی صحنه‌های بی‌نظیر فوتبالی

– امکان رویارویی با سایر پلیرهای سراسر دنیا

– امکان یادگیری آسان و سریع نحوه شلیک تو به سمت دروازه حریف

– دارا بودن هزاران پلیر واقعی با رتبه‌های مختلف

– امکان بهبود مهارت بازیکنان تا کسب عنوان بهترین ستاره دنیای فوتبال

– دارا بودن چالش‌های هفتگی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Ronaldo Soccer Rivals1 113x150 - دانلود بازی Ronaldo Soccer Rivals - Become a Futbol Star 2.0.1 - رقبای فوتبالی کریستیانو رونالدو برای اندروید Ronaldo Soccer Rivals2 113x150 - دانلود بازی Ronaldo Soccer Rivals - Become a Futbol Star 2.0.1 - رقبای فوتبالی کریستیانو رونالدو برای اندروید Ronaldo Soccer Rivals4 113x150 - دانلود بازی Ronaldo Soccer Rivals - Become a Futbol Star 2.0.1 - رقبای فوتبالی کریستیانو رونالدو برای اندروید Ronaldo Soccer Rivals3 113x150 - دانلود بازی Ronaldo Soccer Rivals - Become a Futbol Star 2.0.1 - رقبای فوتبالی کریستیانو رونالدو برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR