دانلود WM Capture 8.9.1 – نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

دانلود WM Capture 8.9.1 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 

دانلود WM Capture

| نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش |

 

WM Capture 8.9.1 نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند در زمینه فیلمبرداری از صفحه نمایش کامپیوتر و کلیه رویدادهای در حال وقوع در محیط ویندوز است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند از محیط ویندوز و کلیه رویدادهای در حال وقوع آن فیلمبرداری کرده و خروجی آن را در قالب فرمت‌های مختلف ویدیویی ذخیره‌سازی کنند. آیا تا به حال با ویدیوهایی مواجه شده‌اید که به هیچ طریقی امکان دانلود آنان وجود نداشته باشد؟! برخی وب‌سایت‌های پخش آنلاین فیلم، به هیچ طریقی از امکان دانلود آنلاین پشتیبانی نمی‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به تماشای آنلاین برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند تا به واسطه آن بتوان ویدیوهای در حال پخش را در نیز ذخیره کرد!

این برنامه قادر است از ویدیوی در حال پخش در سیستم همراه با صدای پس زمینه آن فیلمبرداری کند؛ گویی که به واقع در حال دانلود فایل ویدیویی مورد نظر باشید! این برنامه در سناریوهای مختلف می‌تواند کاربردی بسیار مفید برای افراد داشته باشد، بنابراین در صورتی که شما نیز به دنبال ابزاری جهت فیلمبرداری از محیط ویندوز و یا ضبط ویدیوهای آنلاین هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار WM Capture را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WM Capture :

– مناسب برای فیلمبرداری از دسکتاپ و ویدیوهای آنلاین

– امکان ضبط کردن مکالمات ویدیویی

– قابلیت ذخیره‌سازی تمامی ویدیوهای رمزگذاری شده در فضای وب

– امکان ذخیره‌سازی در قالب فرمت‌های MPEG, WMV, AVI, DVD-ISO

– امکان تشخیص خودکار پنجره پخش‌کننده ویدیوهای آنلاین

– امکان ضبط صدا

– قابلیت زمان‌بندی برای ضبط ویدیو

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WM Capture.cover1  300x172 - دانلود WM Capture 8.9.1 - نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR