دانلود بازی Myrne The Quest برای PC

دانلود بازی Myrne The Quest برای PC

 

دانلود بازی Myrne The Quest برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی مایرن |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Myrne The Quest بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Beldarak Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، یک ماجراجویی جذاب و مهیج در سبک سری بازی‌های نقش‌آفرینی، اکشن و اول شخص است که با شبیه‌سازی محیطی طراحی شده با نقاشی‌های دستی، سبک و سیاق جالب توجهی را به علاقه‌مندان ارائه کرده است. در این بازی، شما به سفری پرماجرا به دنیای مایرن می‌روید؛ دنیایی که هیچ‌گاه تاریکی شب از آن رخت نمی‌بندد!

کاراکتر خود را به سلیقه خودتان بسازید. شخصیت شما، با توجه به سبک بازی‌ای که در پیش می‌گیرید تکامل می‌یابد و رفته رفته می‌ـوانید با استفاده از منابع موجود، برای خود سلاح و زره ایجاد کنید. در طول روند بازی، شما با کاراکترهای مختلفی رو به رو می‌شوید که با مکالمه با آن‌ها، می‌توانید ماموریت‌های متنوعی را در پیش بگیرید. البته در این میان، باید مراقب هیولاهای روستا هم باشید؛ چرا که ممکن است در رویارویی با آن‌ها کشته شوید! به شما پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی مهیج و جذاب، به دنیای مایرن قدم گذاشته و پرده از اسرار آن بردارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Myrne The Quest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Myrne The Quest3 300x157 - دانلود بازی Myrne The Quest برای PC Myrne The Quest4 300x157 - دانلود بازی Myrne The Quest برای PC

 

Myrne The Quest1 300x157 - دانلود بازی Myrne The Quest برای PC Myrne The Quest2 300x157 - دانلود بازی Myrne The Quest برای PC

 

تریلر بازی Myrne The Quest :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP and Superior Versions (7, 8, 10,…)
Processor: SSE2 Instruction Set Support
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Shader Model 2.0, Generally Everything Made Since 2004 Should Work
DirectX: Version 9.0
Storage: 540 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 133 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR