دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC

دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC

 

دانلود بازی Archaica The Path of Light برای کامپیوتر

| بازی معمای مسیر نور |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Archaica The Path of Light v.125 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Two Mammoths ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در دنیای یک بازی پازلی، لیزر و آینه عناصری هستند که نقشی کلیدی را ایفا می‌کنند. در این بازی کامپیوتری جدید نیز شما با چالش‌هایی سر و کار دارید که هریک به نوبه خود، ذهن شما را به شدت درگیر حال و فضای بازی خواهند کرد. در جریان داستانی این بازی، شما ماموریتی به یک مسیر نورانی یافته‌اید که از حساسیت ویژه‌ای برخودار است. در مسیر نور (Path of Light)، مجموعه‌ای از معماها برای شما در نظر گرفته شده که در صورت شکست خوردن در آن‌ها، دنیا با فاجعه بزرگی رو به رو خواهد شد.

در این بازی، شما وظیفه دارید که با عبور از مسیرهای چالش‌برانگیز هر مرحله، آثار باستانی را کشف کرده و به رموز تمدن‌های بیگانه پی ببرید. سازندگان این بازی، نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند تا بتوان یک شبیه‌سازی جذاب و تاریخی را از تمدن‌های باستانی زمین به نمایش گذاشت. از سایر امکانات جالب توجه این بازی می‌توان به دارا بودن محیط‌های متنوع برای ماجراجویی و طراحی بیش از 100 مرحله معمایی منحصر به فرد اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Archaica The Path of Light را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Archaica The Path of Light1 300x169 - دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC Archaica The Path of Light2 300x169 - دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC

 

Archaica The Path of Light3 300x169 - دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC Archaica The Path of Light4 300x169 - دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC

 

Archaica The Path of Light6 300x169 - دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC Archaica The Path of Light5 300x169 - دانلود بازی Archaica The Path of Light برای PC

 

تریلر بازی Archaica The Path of Light :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560
Storage: 800 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760
Storage: 800 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 557 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR