دانلود MSC Adams 2018 – تحلیل دینامیکی سیستم ها

دانلود MSC Adams 2018 - تحلیل دینامیکی سیستم ها

 

دانلود MSC Adams 2018

| تحلیل دینامیکی سیستم ها |

 

MSC Adams 2018 که مخفف کلمات Automated Dynamic Analysis of Mechanical Systems می باشد یک نرم افزار بسیار قدرتمند و شاید بتوان گفت قدرتمند ترین نرم افزار موجود در بازار در زمینه دینامیک سیستم های چند جسمی می باشد و در دسته مهندسی به کمک رایانه قرار می گیرد. مهندسان به وسیله این نرم افزار قادر خواهند بود تا قبل از ساخت یک قطعه فلزی اقدام به تولید، تست، آزمایش و آنالیز و بررسی و بهینه سازی آن در داخل این نرم افزار نمایند. از این نرم افزار برای ساخت قطعات مکانیکی خودروهای بنزینی، دیزلی و برقی استفاده می شود. همچنین این نرم افزار در زمینه قطعات مکانیکی در رشته هوا فضا نیز کاربرد داشته و به مهندسان این رشته کمک می کند تا اقدام به شبیه سازی دقیق سیستم حرکتی/مکانیکی، سنجش نیروهای وارد شده به قطعات و … را اندازه گیری کنند و سپس اقدام به ساخت قطعه فیزیکی نمایند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

از آنجایی که این نرم افزار توسط شرکت MSC Software ساخته شده است و این شرکت نرم افزار های مهندسی دیگری نیز در این زمینه ساخته است، کاربران قادر خواهند بود تا نتیجه آزمایشات خود را طریق رایانه بر روی نرم افزار های دیگر این شرکت نظیر برنامه های Pro/E ،Catia ،Ansys و … تست کنند و توسط نرم افزار Adams با برنامه های مشابه نیز ارتباط برقرار نمایند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MSC Adams 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MSC Adams 2018 :

– مدل سازی سه بعدی همراه با امکان متحرک کردن مدل ها

– حل معادلات غیر خطی در بخش سیستم های دینامیکی همراه با امکان برنامه نویسی جداگانه درون نرم افزار

– محاسبه تنش نیرو های بین مدل ها

– امکان ساخت نمونه مجازی و تست کامل آن قبل از ساخت نمونه فیزیکی اصلی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود MSC Adams 2018 - تحلیل دینامیکی سیستم ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.13 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR