دانلود بازی Trooper 2 Alien Justice برای PC

دانلود بازی Trooper 2 Alien Justice برای PC

 

دانلود بازی Trooper 2 Alien Justice برای کامپیوتر

| بازی ارتش بیگانگان: عدالت |

| نسخه PLAZA |

 

Trooper 2 Alien Justice بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Marco Noordergraaf ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بیگانگان، سال‌هاست که همراه با انسان‌ها بر روی سیاره زمین زندگی کرده و بسیاری از آنان با ما رابطه بسیار خوب و دوستانه‌ای هم دارند. اما در این میان، نژادی از بیگانگان تحت عنوان اشتار (Ashtar)، خطر بسیار زیادی را برای زمینیان دارند. آن‌ها به مدت چندین قرن در منظومه شمسی ما فعالیت مداوم داشته‌اند، اما اکنون تصمیم گرفته‌اند که به سیاره ما آمده و بر گونه‌های در حال زندگی در آن نظارت کنند.

در بدو ورود، بیگانگان تصمیم می‌گیرند که نژاد انسان را به کلی از میان بردارند. چرا که تصور آن‌ها بر این است که انسان نژادی خطرناک برای گونه آنان است و در صورت دست‌یابی به تکنولوژی سفرهای فضایی پیشرفته، تهدیدی بالقوه برای آن‌ها به شمار خواهد رفت. زمانی که ناسا اولین فضاپیمای خود را به فضا پرتاب کرد، اشتارها تصمیم گرفتند بر روی سطح زمین حاضر شده و فعالیت‌های انسان و نقاط قوت و ضعف آنان را دریابند. چیزی که آن‌ها از آن غافل شدند، این بود که گونه دیگری از بیگانگان به مدت چند قرن از زمین در برابر حملات موجودات فضایی حفاظت می‌کرد. حال در این رویارویی جذاب و مهیج، شما باید زمین را از نابودی و یک جنگ تمام عیار نجات دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Trooper 2 Alien Justice را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Trooper 2 Alien Justice2 300x154 - دانلود بازی Trooper 2 Alien Justice برای PC Trooper 2 Alien Justice3 300x154 - دانلود بازی Trooper 2 Alien Justice برای PC

 

Trooper 2 Alien Justice4 300x154 - دانلود بازی Trooper 2 Alien Justice برای PC Trooper 2 Alien Justice1 300x154 - دانلود بازی Trooper 2 Alien Justice برای PC

 

تریلر بازی Trooper 2 Alien Justice :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Pentium CPU 2117u @ 1,80 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: sm4 Compatible Videocard Minimum 1 GB
DirectX: Version 10
Storage: 8,98 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 8
Processor: Intel(r) Core(tm) i7-2600 CPU @ 3.40GHZ
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1080
DirectX: Version 11
Storage: 8,98 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.05 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR