دانلود Bentley STAAD Pro CONNECT Edition 21.00.02.30 – طراحی سه بعدی سازه ها

دانلود Bentley STAAD Pro CONNECT Edition 21.00.02.30 - طراحی سه بعدی سازه ها

 

دانلود Bentley STAAD Pro CONNECT Edition

| طراحی سه بعدی سازه ها |

 

Bentley STAAD Pro یک نرم افزار مهندسی مخصوص دانشجویان رشته مهندسی عمران می باشد که به آنها در ساخت و اندازه گیری دقیق سازه های مختلف همانند ساختمان‌های مسکونی، آسمان خراش‌ها، مخازن ذخیره، تونل‌ها و … کمک می کند. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار آنالیز کردن سازه های مختلف کاربران است که این آنالیز شامل مواردی همچون آنالیز استاتیکی، دینامیکی، P-Delta و آنالیز غیرخطی می شود. در بخش ویرایش و آنالیز سازه ها کاربران می توانند به آئین نامه ساختمانی کشورهای مختلفی همچون ایالات متحده، انگلیس، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، نروژ، فنلاند و در جدیدترین نسخه کشور هند و بیش از 30 کشور دیگر نیز دسترسی داشته باشند. این در حالیست که در هر بروز رسانی جدید این نرم افزار، آئین نامه ساختمانی یک کشور دیگر به این برنامه اضافه می شود که متاسفانه در حال حاضر شامل کشور عزیزمان ایران نمی شود.

رابط کاربری این نرم افزار پیشرفته می باشد اما در عین حال کاربران تازه کار نیز می توانند به سادگی با این برنامه کار کرده و مدل ها و محیط های پیچیده را نیز به سرعت درون نرم افزار رسم کرده و آن ها را با فرمت های مختلف منتشر کنند. همچنین قابلیت گزارش گیری از نتایج بدست آمده پس از ساخت هر سازه از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار محسوب می شود.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Bentley STAAD Pro CONNECT Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Bentley STAAD Pro :

– امکان ساخت و آنالیز داده ها در یک محیط سه بعدی

– دارای آئین نامه ساختمانی بیش از 40 کشور دنیا و آئین نامه طراحی با مواد مختلف نظیر فولاد، بتن، چوب، آلومینیوم و مقاطع مرکب

– تبدیل خودکار مدل فیزیکی به مدل جامع برای گزارش گیری

– امکان ارسال مستقیم سازه ها به نرم افزار های مختلفی همچون AECOsim Building Designer ،AutoPIPE ،Revit و Tekla

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Bentley STAAD Pro CONNECT Edition 21.00.02.30 - طراحی سه بعدی سازه ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 713 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR