دانلود Redcrab Calculator PLUS 7.14.0.734 – ماشین حساب مهندسی

دانلود Redcrab Calculator 6.33.0.184 - ماشین حساب مهندسی

دانلود Redcrab Calculator

| ماشین حساب مهندسی |

 

Redcrab Calculator PLUS 7.14.0.734 یک نرم افزار ماشین حساب ویژه مهندسی و مخصوص دانش آموزان و دانش جویان رشته های ریاضی و فیزیک است که به آنها در حل انواع و اقسام معادلات ساده و پیچیده کمک می کند. آیا تا به حال سعی کرده اید که یک عبارت جبری را حل کنید؟ یا یک فرمول ریاضی بسیار پیچیده را برای خود ساده کرده و سپس اقدام به حل کردن آن نمایید. این کار شدنی است اما نیازمند ترجمه یک سری از دستورات ریاضی به فرمول های مختلف است که انجام آن بسیار وقت گیر و نیازمند دانش بالا می باشد. اینجاست که ماشین حساب مهندسی Redcrab Calculator که محصول شرکت RedChillCrab می باشد به کمک شما می آید. این شرکت امیدوار است که با استفاده از نرم افزار حرفه ای آنها بتوانید معادلات سخت ریاضی را ساده کرده و یادگیری و حل آنها را برای خود شیرین نمایید.

این نرم افزار که کاملا رایگان است، محیط کاربری ساده و کاربر پسندی داشته و به کاربران اجازه می دهد تا همانند یک ماشین حساب فیزیکی اما بسیار پیشرفته تر اقدام به حل انواع معادلات نظیر معادلات جبری، کسری، ریشه های مربع، توابع ورودی و توابع مثلثاتی نماید. و همچنین با استفاده از این ماشین حساب قادر خواهید بود تا اقدام به حل انواع محاسبات اساسی، علمی، برنامه نویسی و آماری کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Redcrab Calculator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Redcrab Calculator :

– امکان استفاده از نرم افزار با صفحه کلید های مجازی، صفحه کلید فلزی و پنل عملکرد ها

– پشتیبانی از توابع مختلف نظیر سینوس و کسینوس

– امکان آمارگیری از محاسبات و ساخت فلوچارت های مختلف

– امکان چاپ معادلات حل شده و یا نیمه کاره

– پشتیبانی از محاسبات اساسی، علمی، برنامه نویسی و آماری

– نوار ریبون مانند همانند نسخه های جدید برنامه مایکروسافت آفیس

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Redcrab Calculator 6.33.0.184 - ماشین حساب مهندسی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR