دانلود بازی Underworld Football Manager 4.1.3 – مافیای فوتبالی برای اندروید

دانلود بازی Underworld Football Manager 4.1.3 - مافیای فوتبالی برای اندروید

 

دانلود بازی Underworld Football Manager برای اندروید

| بازی مافیای فوتبالی برای اندروید |

 

Underworld Football Manager 4.1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Stanga Games, Inc است. آیا کسب موفقیت در فوتبال، صرفا نیاز به مهارت و استعداد دارد و یا اینکه عوامل دیگری نیز در پشت پرده این صنعت موثرند؟ سال‌هاست که بحث مافیای فوتبال در بسیاری از لیگ‌های معتبر دنیا وجود دارد و هر چند سال یک بار، پرونده‌ای بزرگ و باورنکردنی از سران باشگاه‌های مختلف منتشر می‌شود. با وجود اینکه در دنیای جذاب و دوست‌داشتنی فوتبال، افراد بسیاری قبول زحمت کرده و وظایف خود را به نحو احسن و با وجدان کاری انجام می‌دهند، اما همواره گروهی از اقلیت‌ها با اعمال خلاف خود، قوانین فوتبالی را زیر پای می‌گذارند. از جمله این جنبه‌ها می‌توان به نقل و انتقالات ناجوان‌مردانه بازیکنان مطرح، از بین بردن آینده فوتبالی دشمنان و … اشاره کرد.

بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، یکی دیگر از عناوین محبوب در دنیای بازی‌های مدیریت فوتبالی است که گوشه‌ای از موارد گفته شده در دنیای زیبای فوتبال را به تصویر خواهد کشید. در این بازی، شما به عنوان یک مدیرعامل پرنفوذ، باشگاهی بااعتبار را خریداری کرده و فصل تازه‌ای از رقابت‌ها را آغاز می‌کنید. در فصل پیش رو، شما می‌بایست به هر طریق ممکن برای قهرمانی تلاش کنید. از این رو، به بازیکنان خود توصیه کنید که از هیچ تلاشی برای پیروزی در رقابت‌ها دریغ نکنند؛ حتی با خطاهای ناجوانمردانه! از طرف دیگر، شما نیز می‌توانید با رشوه و خرید داوران، نتایج بازی‌ها را به سود خود تغییر داده و به عنوان یکی از مافیای فوتبالی تیم باشگاهی خود را قهرمان فصل کنید. هم اکنون می توانید بازی Underworld Football Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Underworld Football Manager :

– توانایی رویارویی با بازیکنانی واقعی از سراسر جهان

– دارا بودن ده‌ها لیگ و تورنمنت معتبر فوتبالی

– امکان رشوه دادن به بازیکنان حریف برای خطا و کارت قرمز!

– امکان استفاده از سلاح‌های مختلف در طول بازی!

– قابلیت بازی با حریفان آنلاین

– امکان بازی دوستانه جهت افزایش امتیاز و پول

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Underworld Football Manager1 150x84 - دانلود بازی Underworld Football Manager 4.1.3 - مافیای فوتبالی برای اندروید Underworld Football Manager2 150x84 - دانلود بازی Underworld Football Manager 4.1.3 - مافیای فوتبالی برای اندروید Underworld Football Manager4 150x84 - دانلود بازی Underworld Football Manager 4.1.3 - مافیای فوتبالی برای اندروید Underworld Football Manager3 1 150x84 - دانلود بازی Underworld Football Manager 4.1.3 - مافیای فوتبالی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR