دانلود بازی WW2 Strategy Commander 2.1.0 – نبردهای استراتژیک جنگ جهانی دوم برای اندروید

دانلود بازی WW2 Strategy Commander 1.0.2 - نبردهای استراتژیک جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی WW2 Strategy Commander برای اندروید

| بازی نبردهای استراتژیک جنگ جهانی دوم برای اندروید + دیتا |

 

WW2 Strategy Commander 2.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی JOYNOWSTUDIO است. بدون شک، جنگ جهانی دوم را باید به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای چند قرن اخیر در تاریخ بشریت به شمار آورد. در هرج و مرج‌های رخ داده در تاریخ چند ساله جنگ‌های جهانی، رویدادهای بسیاری به وقوع پیوستند که سرنوشت میلیون‌ها انسان از سراسر دنیا را تغییر می‌داد. برای بسیاری از افراد، تجربه رویدادهای جنگ جهانی و جنبه‌های مختلف آن، جذابیت خاصی دارد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از حضور در میادین جنگی و تاریخی این دوران لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم این ار به عنوان فرمانده نیروهای جنگی پای به میدان بگذارید!

در این بازی، شما به عنوان یک فرمانده جنگی نقش‌آفرینی خواهید کرد! تنها کافیست که جناح جنگی خود را از میان کشورهای درگیر انتخاب کرده و با تصمیم‌گیری‌های به موقع، سرنوشت جنگ را به سود خود پیش ببرید. این بازی اندرویدی جدید، کلیه رویدادهای مربوط به بازه زمانی 1939 تا 1945 میلادی را پوشش داده و شبیه‌سازی واقع‌گرایانه‌ای را بر تمامی جنبه‌های آن به ارمغان آورده است. هم اکنون می توانید بازی WW2 Strategy Commander را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی WW2 Strategy Commander :

– دارا بودن شبیه‌سازی‌های واقع‌گرایانه از کلیه رویدادهای جنگ جهانی دوم

– امکان ساخت یک ارتش قدرتمند از نیروهای جنگی برای حضور در میادین نبرد

– دارا بودن بیش از 30 رویداد تاریخی مبتنی بر واقعیت

– امکان نقش‌آفرینی در قالب ملت‌های متحدین و یا متفقین

– امکان پایان دادن به بازی بر اساس تصمیمات پلیر

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

WW2 Strategy Commander1 150x84 - دانلود بازی WW2 Strategy Commander 2.1.0 - نبردهای استراتژیک جنگ جهانی دوم برای اندروید WW2 Strategy Commander3 150x84 - دانلود بازی WW2 Strategy Commander 2.1.0 - نبردهای استراتژیک جنگ جهانی دوم برای اندروید WW2 Strategy Commander4 150x84 - دانلود بازی WW2 Strategy Commander 2.1.0 - نبردهای استراتژیک جنگ جهانی دوم برای اندروید WW2 Strategy Commander2 1 150x84 - دانلود بازی WW2 Strategy Commander 2.1.0 - نبردهای استراتژیک جنگ جهانی دوم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72/62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR