دانلود CyberLink PowerDirector Video Editor 8.2.0 Build 94539 – ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید

دانلود CyberLink PowerDirector Video Editor 8.2.0 Build 94539 - ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید

 

دانلود CyberLink PowerDirector Video Editor برای اندروید

| ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید |

 

CyberLink PowerDirector Video Editor 8.2.0 Build 94539 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه کار با فرمت‌های ویدیویی در گوشی و تبلت‌های اندروید است. همانطور که می‌دانید، کمپانی سایبرلینک (CyberLink)، چند سالی است که به عنوان یک شرکت معتبر و شناخته شده در توسعه محصولات نرم افزاری مالتی مدیا شهرت یافته است. این کمپانی نرم افزار، تاکنون ابزارهای متنوعی را در زمینه کار با فرمت‌های ویدیویی، ساخت اسلایدشو، رایت دیسک‌های DVD و … عرضه کرده‌اند و از این نظر، بسیاری از ابزارهای کاربردی و مورد انتظار کاربران در سیستم‌عامل ویندوز را پوشش داده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی محصول اندرویدی این شرکت نرم افزاری در خدمتتان هستیم؛ محصولی پیشرفته و قدرتمند که با استفاده از آن به یک جعبه ابزار جامع برای کار با فایل‌های مالتی مدیای خود دسترسی خواهید داشت.

این نرم افزار، کاربران را قادر می‌سازد تا فایل‌های ویدیویی خود را به محیط تایم‌لاین وارد کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آنان اعمال نمایند. علاوه بر این، کاربران می‌ـوانند افکت‌های ویدیویی جذابی را به فیلم‌ها اضافه کرده و یا اینکه با صداگذاری فیلم‌ها، آثار هنری فوق‌العاده‌ای را ایجاد نمایند. توسعه‌دهندگان این محصول نرم افزاری قدرتمند، نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا تجربه ویرایش و کار با فایل‌های ویدیویی در موبایل نیز با همان قدرت و پایداری کامپیوتر انجام گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به یک ابزار جامع جهت کار با فرمت‌های مالتی مدیا در اندرویدی دارید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار CyberLink PowerDirector Video Editor برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink PowerDirector Video Editor :

– دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده و زیبا

– امکان اضافه کردن افکت‌های جذاب به فیلم‌ها

– توانایی برش دادن فایل‌های ویدیویی

– امکان تغییر دادن صدای پس‌زمینه فیلم‌ها

– قابلیت ترکیب ویدیوها و تصاویر با همدیگر

– امکان چرخش، کراپ و تکه تکه کردن آسان فیلم‌ها

– قابلیت ساخت فیلم‌های صحنه آهسته

– امکان تهیه خروجی در قالب انواع فرمت‌های ویدیویی رایج

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CyberLink PowerDirector Video Editor1 150x84 - دانلود CyberLink PowerDirector Video Editor 8.2.0 Build 94539 - ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید CyberLink PowerDirector Video Editor2 150x84 - دانلود CyberLink PowerDirector Video Editor 8.2.0 Build 94539 - ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید CyberLink PowerDirector Video Editor4 150x84 - دانلود CyberLink PowerDirector Video Editor 8.2.0 Build 94539 - ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید CyberLink PowerDirector Video Editor3 1 150x84 - دانلود CyberLink PowerDirector Video Editor 8.2.0 Build 94539 - ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR