دانلود Stardock Groupy 1.49.1 – گروه بندی برنامه های اجرا شده در یک پنجره واحد

دانلود Stardock Groupy 1.49.1 - گروه بندی برنامه های اجرا شده در یک پنجره واحد

 

دانلود Stardock Groupy

| گروه بندی برنامه های اجرا شده در یک پنجره واحد |

 

Stardock Groupy 1.49.1 نرم افزاری است که کاربران به واسطه آن می‌توانند چندین نرم افزار مختلف و کاملا بی‌ربط به همدیگر را در قالب یک پنجره واحد و تب‌هایی مجزا از هم به اجرا درآورند. ایده اولیه باز کردن چندین پنجره مختلف در قالب تب‌های مجزا، در ابتدا از سوی سازندگان مرورگرهای وب مطرح شد. در دورانی که مرورگر اینترنت اکسپلورر، تنها ابزار موجود برای جستجو در فضای وب بود، کاربران برای بازدید از صفحات مختلف مجبور بودند که همه آن‌ها را در قالب پنجره‌ای جداگانه به اجرا درآورند. این موضوع سبب می‌شد که پس از گدشت مدتی، محیط کاربری افراد در سیستم بسیار شلوغ و کلافه‌کننده شود. این درست زمانی بود که مرورگرهای فایرفاکس و کروم پای به میدان گذاشته و با معرفی قابلیت تب‌ها، این مشکل را برای همیشه مرتفع ساختند.

حال نرم افزار جدیدی با الهام‌گیری از همین ایده، قصد دارد کلیه پنجره‌های مربوط به برنامه‌های مختلف در ویندوز را نیز در قالب یک پنجره واحد برایتان به اجرا درآورد. در واقع با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید مجموعه مختلفی از نرم افزارهای خود را تنها در قالب یک پنجره مستقل به اجرا درآورده و برای دسترسی به هریک، تب‌های آنان را انتخاب نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Stardock Groupy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Stardock Groupy :

– امکان باز کردن کلیه برنامه‌ها در قالب یک پنجره واحد

– قابلیت دسترسی آسان و سریع به چند برنامه از طریق تب‌های مجزا

– جلوگیری از شلوغی بیش از اندازه محیط دسکتاپ

– امکان مدیریت تب‌ها با راهکاری سریع و آسان

– قابلیت افزودن آسان و سریع تب‌‌های جدید با Drag & Drop

– امکان کپی کردن آسان فایل‌ها در میان تب‌های ویندوز اکسپلورر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Stardock Groupy.cover1  300x195 - دانلود Stardock Groupy 1.49.1 - گروه بندی برنامه های اجرا شده در یک پنجره واحد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR