دانلود Siemens Solid Edge 2021 x64 – طراحی و مدل سازی 3 بعدی با زیمنس سالید اج

دانلود Siemens Solid Edge 2019 x64 - طراحی و مدل سازی 3 بعدی با زیمنس سالید اج

 

دانلود Siemens Solid Edge

| طراحی و مدل سازی 3 بعدی با زیمنس سالید اج |

 

Siemens Solid Edge 2021 x64 نام یک نرم افزار شناخته شده و قدرتمند، در زمینه طراحی سه بعدی انواع قطعات صنعتی و مدل‌سازی آن‌هاست. همانطور که می‌دانید، این دسته از نرم افزارها که با هدف سهولت و افزایش دقت در زمینه طراحی و مدل‌سازی قطعات مورد استفاده قرار می‌گیرند را برنامه‌های «طراحی به کمک کامپیوتر» یا اصطلاحا (CAD) می‌نامند. سابقه انتشار رسمی این نرم افزار، به بیش از 2 دهه می‌رسد و همین روند بروزرسانی متداوم و منظم، خیال کاربران این سیستم را از ارائه جدیدترین امکانات مورد انتظار در زمینه طراحی سه بعدی، راحت کرده است. در زمانی که هنوز سیستم‌های کامپیوتری، پای به عرصه طراحی قطعات حوزه صنعت نگذاشته بودند، بسیاری از مدل‌سازی و طرح‌بندی‌ها با استفاده از راهکارهای دستی انجام می‌گرفت. این روش با وجود اینکه مدت زمانی طولانی مورد استفاده بود، ولی معایب بسیاری را در نتیجه نهایی به وجود می‌آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به دقت پایین، زمان‌بر بودن فرآیند طراحی و ساخت، عدم دارا بودن کیفیت مناسب و یکسان برای تمامی قطعات و … اشاره کرد.

حضور چشم‌گیر نرم افزارهای پرکاربرد در این زمینه، سبب شد که مهندسین بتوانند با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه‌تر، بتوانند قطعات دلخواه خود را در محیطی 3 بعدی و به کمک دستگاه‌های کامپیوتری طراحی کنند. این روش، نه تنها در صرف زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنند، بلکه بهره‌وری و کیفیت محصولات تولیدی را نیز به شکل چشم‌گیری بهبود می‌بخشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده‌ کرده‌ایم، ابزاری قدرتمند جهت طراحی 3 بعدی انواع قطعات صنعتی و مخصوص مهندسین ساخت و تولید است. از جمله رقبای سرسخت این محصول نرم افزار زیمنس، می‌توان به برنامه‌هایی همچون SolidWorks، Autodesk Invertor و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Siemens Solid Edge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Siemens Solid Edge :

– طراحی پیشرفته و حرفه‌ای انواع قطعات به صورت 3 بعدی

– امکان شبیه‌سازی فرآیند تولید قطعات برای کاهش هدر رفت مواد اولیه

– قابلیت تهیه خروجی‌های دقیق از مدل‌سازی‌ها

– توانایی به اشتراک‌گذاری داده‌ها برای اعضای تیم

– قابلیت دریافت گزارشات دقیق از تجزیه و تحلیل‌های انجام شده

– مناسب برای مهندسین رشته مکانیک

 

تصاویری از محیط نرم افزار:

 

Siemens Solid Edge.cover1  300x187 - دانلود Siemens Solid Edge 2021 x64 - طراحی و مدل سازی 3 بعدی با زیمنس سالید اج

 



مهرگان آی‌تی


System requirements:

Minimum system configuration:
OS:Windows 10 Enterprise or Professional (64-bit only) version 1709 or later
Memory:8 GB RAM
65K Colors
Screen Resolution: 1920 x 1080
Space:7.8 GB of disk space required for installation

Recommended system configuration:
OS:Windows 10 Enterprise or Professional (64-bit only) version 1709 or later
Memory:16 GB RAM or more
True Color (32-bit) or 16 million colors (24-bit)
Screen Resolution: 1920 x 1080

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR