دانلود بازی Sugar Crime برای PC

دانلود بازی Sugar Crime برای PC

 

دانلود بازی Sugar Crime برای کامپیوتر

| بازی ممنوعیت آبنبات‌ها |

 

Sugar Crime بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم ترجیح می‌دهید که اوقات بیکاری خود را با یک بازی سبک و سرگرم‌کننده بگذرانید، پیشنهاد می‌کنیم بازی جذاب جرایم خوشمزه را از دست ندهید! در روزی از روزها، ناگهان تمامی شکلات‌ها از ایالات متحده آمریکا ناپدید می‌شوند! علت این امر آن است که بسیاری از پزشکاه توصیه کرده‌اند که مصرف بی‌رویه شکلات سبب بروز بیماری‌های بسیاری شده که برای مبارزه در برابر آن برای نسل آینده، لازم است که یک ممنوعیت بزرگ در سراسر آمریکا به انجام برسد.

این در حالی است که شخصیت قهرمان بازی یعنی زک (Zack) و دوستش لو (Lou) به هیچ وجه نمی‌توانند این ممنوعیت را پذیرا باشند! اکنون آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که ماموریت تازه‌ای را آغاز کرده و تمامی شکلات‌های پنهان شده در جای جای کشور را پیدا کرده و آن را به کودکان عشق شکلات بدهند! البته این ماموریت بر عهده شماست؛ چرا که نیروهای پلیس به شدت با این جرم بزرگ برخورد می‌کنند! هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sugar Crime را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sugar Crime1 300x225 - دانلود بازی Sugar Crime برای PC Sugar Crime3 300x225 - دانلود بازی Sugar Crime برای PC

 

Sugar Crime4 300x225 - دانلود بازی Sugar Crime برای PC Sugar Crime2 1 300x225 - دانلود بازی Sugar Crime برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 73 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR