دانلود 8K Player 4.2.0 + Portable – نرم افزار پخش حرفه ای فیلم ها با کیفیت فوق العاده

دانلود 8K Player 4.2.0 + Portable - نرم افزار پخش حرفه ای فیلم ها با کیفیت فوق العاده

 

دانلود 8K Player

| نرم افزار پخش حرفه ای فیلم ها با کیفیت فوق العاده |

 

8K Player 4.2.0 + Portable نام یک نرم افزار پخش کننده جدید و بسیار قدرتمند با پوشش تمامی فرمت‌های مالتی مدیا است. همزمان با پیشرفت هرچه سریع‌تر فناوری‌های دیجیتال در دنیای مالتی مدیا و سازگاری آن با طیف وسیعی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری، پلیرهای موجود نیز تنوع بسیاری پیدا کرده و هریک از آن‌ها، توسط دسته‌های کاربری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم ارائه می‌کنیم، ابزاری حرفه‌ای مخصوص علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال است! این نرم افزار، بالاترین کیفیت صوتی و تصویری ممکن را برای تماشای فیلم‌ها برایتان به ارمغان می‌آورد تا بتوانید از تماشای مجموعه‌ فیلم‌های خود در سیستم لذت ببرید.

این پلیر جدید و قدرتمند، سازگاری کاملی با نسخه جدیدی ویندوز 10 داشته و امکانات گسترده‌ای را در زمینه پخش و لذت از دنیای مالتی مدیا برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد. محتوای قابل پخش توسط این نرم افزار طیف وسیعی از انواع فرمت‌های ویدیویی نظیر 265/264, MOV, MKV, AVI, FLV, WMV, MP4, M4V, ASF, VOB, MTS, M2TS  و … را به طور کامل پشتیبانی کرده و این امکان را نیز برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند که فیلم‌های خود بر روی ایمیج‌ها و یا دیسک‌های DVD/Blu-ray را نیز با بهترین کیفیت تماشا و کنترل کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار 8K Player را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 8K Player :

– توانایی پخش آسان تمامی فرمت‌های صوتی و ویدیویی رایج در دنیای مالتی مدیا

– سازگاری با فرمت‌های فوق‌العاده 1080P/4K/5K/8K Ultra HD

– امکان پخش فیلم‌ها با کیفیت صدای فوق‌العاده

– امکان ضبط و رکورد از صفحه

– امکان ثبت اسکرین‌شات از لحظات دلخواه فیلم‌ها

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 + 75 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR