دانلود بازی دنده دو : ترافیک 2.4.5 – لذت رانندگی مهیج ایرانی برای اندروید

دانلود بازی دنده دو : ترافیک 2.4.5 - لذت رانندگی مهیج ایرانی برای اندروید

 

دانلود بازی دنده دو : ترافیک برای اندروید

| بازی رانندگی مهیج ایرانی برای اندروید |

 

دنده دو : ترافیک 2.4.5 نام یک بازی اندرویدی و ایرانی جدید در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی ارکا گیمز است. در طی چند سال گذشته، گروه‌های توسعه‌دهنده ایرانی با به کارگیری عزمی راسخ در زمینه تولید اپلیکیشن‌های ایرانی، تاکنون موفق شده‌اند عناوین فوق‌العاده‌ای را برای کاربران منتشر کنند که تعداد بسیاری از آنان نیز به نوبه خود تحسین‌برانگیز هستند. به عنوان مثال، یکی از بازی‌هایی که در چند وقت اخیر توانسته توجه هزاران طرفدار بازی‌های سبک مسابقه‌ای را به خود جلب کند، دندوه دو : ترافیک است! بازی اندرویدی مذکور، همانطور که از نامش پیداست شما را به یک چالش مهیج و جذاب در دنیای اتومبیل‌های رویایی دعوت می‌کند! ماشین مورد علاقه شما چیست؟ در بازی دنده دو : ترافیک، شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خودتان را انتخاب کرده و با لایی کشیدن در سطح شهر، مهارت بالای رانندگی خود را برای همگان به نمایش بگذارید! شاید برایتان جالب باشد که در حال و هوای جذاب بزرگراه‌های بین شهری،‌بتوانید با اتومبیل‌هایی همچون پراید، تندر 90، پژو 206 و … به رانندپی پرداخته و کلیه تابلوهای راهنمایی و رانندگی را نیز به زبان فارسی بخوانید!

مهم‌ترین نکته قابل توجه و جذاب در مورد بازی دنده دو : ترافیک، امکان رانندگی با انواع اتومبیل‌های ایرانی و داخلی است. از این روی، شما می‌توانید خودروی دلخواه‌تان را انتخاب کرده و سپس به تغییر جزئیات مختلف آن بپردازید. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک عدد خودروی 206 را انتخاب کرده و رنگ بدنه آن را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. اما این تازه آغاز ماجراست! چرا که شما می‌توانید تودوزی ماشین را نیز مطابق با سلیقه خودتان تغییر داده و با انتخاب رینگ و تایرهای اسپرت و کاهش ارتفاع آن، جذابیت خاصی را در ظاهر اتومبیل خود رقم بزنید. همه این موارد، تا زمانی است که ماشین خود را از گاراژ خارج نکرده باشید! اکنون که اتومبیل‌تان آماده شده، می‌توانید با خارج کردن آن از گاراژ اتومبیل به مسابقه با سایر پلیرها پرداخته و رکوردهایی دست‌نیافتنی را از خود به ثبت برسانید. هم اکنون می توانید بازی دنده دو : ترافیک را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی دنده دو : ترافیک :

– طراحی 3 بعدی انواع اتومبیل‌ها با دقت و جزئیات بسیار بالا

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل داخلی و خارجی مختلف با طراحی بسیار نزدیک به واقعیت

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه نمای داخلی و خارجی ماشین‌ها

– قابلیت تغییر رنگ اتومبیل‌ها در تنوع بسیار زیاد

– قابلیت تعویض پلاک اتومبیل‌ها با پلاک ملی

– توانایی شخصی‌سازی کلیه مشخصات فنی اتومبیل

– امکان تعویض اگزوز و یا حتی تودوزی و روکش صندلی‌ها

– گیم‌پلی ساده و در عین حال اعتیادآور

– کیفیت گرافیکی بی‌نظیر و صداپردازی بسیار جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gear21 150x84 - دانلود بازی دنده دو : ترافیک 2.4.5 - لذت رانندگی مهیج ایرانی برای اندروید Gear22 150x84 - دانلود بازی دنده دو : ترافیک 2.4.5 - لذت رانندگی مهیج ایرانی برای اندروید Gear23 150x84 - دانلود بازی دنده دو : ترافیک 2.4.5 - لذت رانندگی مهیج ایرانی برای اندروید Gear24 150x84 - دانلود بازی دنده دو : ترافیک 2.4.5 - لذت رانندگی مهیج ایرانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 160 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR