دانلود بازی Red Rover Perseverance برای PC

دانلود بازی Red Rover برای PC

 

دانلود بازی Red Rover Perseverance برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز مریخ‌نورد |

| نسخه PLAZA |

 

نسخه جدید Red Rover Perseverance-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Red Rover Perseverance بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه سازی می باشد که در سال 2018 توسط Alan Chan ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی شبیه‌ساز مریخ‌نورد، امکانی را برایتان مهیا می‌سازد تا یک تجربه منحصر به فرد و جذاب را در سیاره مریخ تجربه کنید. این بازی کامپیوتری، با بهره‌گیری از تصاویر رسمی و واقعی دوربین‌های “دوربین های‌رایز” (HiRISE) آژانس فضایی ناسا (NASA)، یک تجربه نزدیک به واقعیت را از حضور در سیاره مریخ برایتان به ارمغان می‌آورد. مریخ‌نورد‌های ناسا، بیش از یک دهه بر روی سیاره سرخ حضوری پررنگ داشته و به جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با این سیاره می‌پردازند. حال این بازی کامپیوتری با بهره‌گیری از این تصاویر واقعی، شما را در قالب یک مریخ‌نورد پیشرفته به سطح این سیاره می‌برد تا بتوانید از تجربه حضور در این محیط بیگانه و جذاب لذت ببرید.

اگر شما هم دوست دارید که وضعیت محیطی سیاره مریخ را از دیدگاهی واقع‌گرایانه تجربه کنید، پیشنهاد ما این است که با دانلود بازی شبیه‌ساز مریخ‌نورد، سفری مجازی را به سیاره سرخ داشته باشید. در این بازی، هیچ ماموریت خاصی برای شما در نظر گرفته نشده و گشت و گذار شما در این سیاره، صرفا با هدف بازدید از نقاط مختلف و واقعی سیاره مریخ همراه با جزئیات زمین‌شناسی آن صورت خواهد گرفت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Red Rover را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Red Rover2 300x169 - دانلود بازی Red Rover Perseverance برای PC Red Rover3 300x169 - دانلود بازی Red Rover Perseverance برای PC

 

Red Rover4 300x169 - دانلود بازی Red Rover Perseverance برای PC Red Rover1 300x169 - دانلود بازی Red Rover Perseverance برای PC

 

تریلر بازی Red Rover :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8, 8.1, 10
Processor: Core I7, 2.8 GHZ or Better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060 or Equivalent
Storage: 5 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Core I7, 2.8 GHZ or Better
Memory: 16 MB RAM
Graphics: GTX 1070/1080 or Equivalent
Storage: 5 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.85 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR