دانلود آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور – Logo Design in Adobe Illustrator – The Next Level

دانلود آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور - Logo Design in Adobe Illustrator - The Next Level

 

دانلود آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور

| Logo Design in Adobe Illustrator – The Next Level |

MP4 | | Duration: 3.5 Hours | Language: English

 

دانلود آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. طراحی یک لوگوی حرفه‌ای، اهمیت بسیار زیادی در موفقیت و دیده شدن یک برند تازه‌کار دارد. اگر شما نیز از جمله صاحبان تازه‌وارد به یک کسب و کار هستید، همواره باید این نکته را مدنظر قرار دهید که یک لوگوی حرفه‌ای می‌تواند نقش چشم‌گیری را در موفقیت و دیده شدن برند شما ایفا کند. اگر قصد دارید که لوگوی کسب و کار و یا شرکت تازه تاسیس را خودتان طراحی کنید، ما برایتان یک دوره آموزشی جدیدی را در نظر گرفته‌ایم که در آن با نحوه طراحی لوگو با استفاده از نرم افزار ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) آشنا خواهید شد.

افراد روزانه ده‌ها لوگو و برند مختلف را در تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی، بنرهای شهری و … می‌بیننند. ولی واقعیت امر این است که تنها لوگوهایی به خاطر سپرده می‌شوند که از طراحی حرفه‌ای برخودار بوده باشند. در واقع این دسته از لوگوها، تاثیر به‌سزایی در برندسازی کسب و کارها ایفا می‌کنند. با استفاده از دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر گرفته‌ایم، امکان طراحی لوگو با استفاده از محصول قدرتمند کمپانی ادوبی یعنی Adobe Illustrator با سادگی و تاثیر بسیار بیشتری فراهم خواهد بود. هم اکنون می توانید مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی طراحی لوگو با ایلوستریتور :

– دارا بودن مباحث آموزشی در رابطه با آشنایی کلی نرم افزار ادوبی ایلستریتور

– آشنایی با نحوه طراحی یک لوگوی حرفه‌ای برای برندسازی

– امکان ارتقای تکنیک و تخصص‌های لازم در زمینه طراحی انواع لوگوها

– آشنایی با نحوه اندازه‌گیری و فضاسازی عناصر یک لوگوی گرافیکی

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 1.74 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR