دانلود بازی چوپان 1.4 – چالش سرگرم کننده کلمات برای اندروید

دانلود بازی چوپان 1.4 - چالش سرگرم کننده کلمات برای اندروید

 

دانلود بازی چوپان برای اندروید

| چالش سرگرم کننده کلمات برای اندروید |

 

چوپان 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی از استودیوی بازی سازی یونیدس است. این روزها، رشد و پیشرفت تلفن‌های همراه سبب شده که بازی‌های موجود بر روی موبایل هم شباهت بسیاری به بازی‌های کنسول‌های روز دنیا داشته باشند. اصولا بسیاری از این دسته بازی‌ها، حجم سنگینی داشته و توانایی اجرا بر روی تمامی دستگاه‌ها را ندارند. اگر شما هم به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و در عین حال مفید و سبک برای گوشی خود هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه این بازی ایرانی را از دست ندهید. چوپان یک بازی اندرویدی و ایرانی است که هدف اصلی در آن، حدس صحیح کلمات و در ادامه نجات دادن گوسفندان است.

در داستان سرگرم‌کننده و مهیج بازی چوپان، شما باید نهایت تلاش خود را به کار گیرید تا نزد مردم روستا، به یک فرد درست‌کار و محبوب تبدیل شوید. در واقع شما به عنوان چوپان یک روستای دوست‌داشتنی، وظیفه دارید که بسیاری از خواسته‌های مردم را برطرف کنید. بدین ترتیب هرچه اعتماد بیشتری را از مردم جلب کنید، آن‌ها ماموریت‌های بیشتر و مهم‌تری را به شما خواهند سپرد. هم اکنون می توانید بازی چوپان را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی چوپان :

– محیط کاملا فارسی و ایرانی

– دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده

– امکان حدس هزاران کلمه مختلف فارسی

– دارا بودن شخصیت‌های بامزه ایرانی

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Choopan1 85x150 - دانلود بازی چوپان 1.4 - چالش سرگرم کننده کلمات برای اندروید Choopan2 85x150 - دانلود بازی چوپان 1.4 - چالش سرگرم کننده کلمات برای اندروید Choopan3 85x150 - دانلود بازی چوپان 1.4 - چالش سرگرم کننده کلمات برای اندروید Choopan4 85x150 - دانلود بازی چوپان 1.4 - چالش سرگرم کننده کلمات برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR