دانلود بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD برای PC

دانلود بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD برای PC

 

دانلود بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD برای کامپیوتر

| بازی کشتار زامبی‌ها |

| نسخه DARKSiDERS |

 

BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط DRUNKEN APES ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با گسترش تنش در میان ابر قدرت‌های جهان، سرانجام نبرد بزرگی با استفاده از سلاح‌های اتمی درمی‌گیرد. داستان این بازی کامپیوتری نیز فجایع بعد از این رویداد غیرانسانی را به تصویر می‌کشد. بازی در سال 2020 میلادی آغاز می‌شود؛ جایی که با پایان یافتن بمباران اتمی کشورهای مختلف، ویروس جدیدی در جهان پدید می‌آید که بالای 90 درصد از انسان‌ها را آلوده کرده و روند آن همچنان رو به افزایش است.

این ویروس خطرناک، موجودات زنده را به زامبی تبدیل کرده و آنان را از دنیای مردگان مجددا بیدار می‌کند! در این بازی شما به عنوان یکی از بازماندگان این رویداد آخرالزمانی نقش‌آفرینی می‌کنید که باید زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. توجه داشته باشید که با کاهش یافتن افراد سالم، زامبی‌ها شروع به خوردن همدیگر کرده و خود به خود نیز از جمعیت آنان کاسته خواهد شد. از این روی، فرصت را غنیمت شمرده و با دانلود این بازی مهیج و جذاب، شما نیز به این نبرد مهیج بپیوندید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD1 300x169 - دانلود بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD برای PC BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD2 300x169 - دانلود بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD برای PC

 

BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD3 300x169 - دانلود بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD برای PC BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD4 300x169 - دانلود بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD برای PC

 

تریلر بازی BATTLE ZOMBIE SHOOTER SURVIVAL OF THE DEAD :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7
Processor: i5 or Better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 700 Series
DirectX: Version 9.0
Storage: 1 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 10
Processor: i5 or Better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 700 series or Better
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR