دانلود بازی Modern Tank Force War Hero 1.21 – نبرد تانک های مدرن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Modern Tank Force War Hero 1.21 - نبرد تانک های مدرن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Modern Tank Force War Hero برای اندروید

| بازی نبرد تانک های مدرن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Modern Tank Force War Hero 1.21 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی VascoGames است. به دنیای نبرد تانک‌های مدرن خوش آمدید! در سرزمین این بازی، دیگر هیچ خبری از تانک‌های قدیمی که در تاریخ جنگ‌های جهانی استفاده میشد نیست! در عوض، شما کنترل تانک‌هایی را در اختیار خواهید گرفت که هریک با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و از تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردارند. در مسیر دست‌یابی به پیروزی در میادین نبرد، شما وظیفه دارید که از تانک‌هایی پیشرفته برای رویارویی با دشمنان خود استفاده کنید و آن‌ها را در عرصه استراتژیک شکست دهید.

آیا می‌دانید که قهرمان میدان نبرد بودن، ممکن است چه هزینه‌هایی را در پی داشته باشد؟ در صحرای شبیه‌سازی شده این بازی اندرویدی، پیروزی در نبرد یک قهرمان واقعی را می‌طلبد. اگر فکر می‌کنید که برای این مقام آمادگی دارید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی جذاب و مهیج را دانلود کرده و با تصمیماتی استراتژیک، تانک‌های دشمنان خود را یکی پس از دیگری نابود ساخته و پیروز میدان باشید. هم اکنون می توانید بازی Modern Tank Force War Hero به همراه نسخه یی نهایت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Modern Tank Force War Hero :

– دارا بودن 9 تانک مختلف و مدرن با تجهیزات جنگی پیشرفته

– امکان شخصی‌سازی تانک با پرچم و سلاح‌های دلخواه

– قابلیت ارتقای توانایی‌های تانک در طول نبردها

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Modern Tank Force War Hero1 150x84 - دانلود بازی Modern Tank Force War Hero 1.21 - نبرد تانک های مدرن برای اندروید + نسخه بی نهایت Modern Tank Force War Hero2 150x84 - دانلود بازی Modern Tank Force War Hero 1.21 - نبرد تانک های مدرن برای اندروید + نسخه بی نهایت Modern Tank Force War Hero3 150x84 - دانلود بازی Modern Tank Force War Hero 1.21 - نبرد تانک های مدرن برای اندروید + نسخه بی نهایت Modern Tank Force War Hero4 150x84 - دانلود بازی Modern Tank Force War Hero 1.21 - نبرد تانک های مدرن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR