دانلود Red Gate .NET Reflector 10.2.2.1831 VSPro – استخراج سورس کد برنامه های دات نت

دانلود Red Gate .NET Reflector 10.0.6.546 VSPro - استخراج سورس کد برنامه های دات نت

 

دانلود Red Gate .NET Reflector

| استخراج سورس کد برنامه های دات نت |

 

Red Gate .NET Reflector 10.2.2.1831 VSPro نرم افزاری است که کاربران به واسطه آن می‌توانند سورس کد برنامه‌های ویندوزی را استخراج کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی آن‌ها اعمال نمایند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران قادرند نرم افزار مورد نظر خود را دی‌کامپایل (DeCompile) کرده و ضمن رفع ایرادات نرم افزار مورد نظر، از شیوه کارکرد آن نیز اطلاع پیدا کنند. همانطور که می‌دانید، به منظور جلوگیری از سو استفاده سورس کدهای نرم افزاری و حفظ حقوق توسعه‌دهندگان، نرم افزارهای ویندوز در قالب یک پکیج اجرایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. این بدان معناست که کاربر به هیچ طریقی نمی‌ـواند به محتویات این محصول دسترسی پیدا کند؛ مگر اینکه خودش توسعه‌دهنده آن باشد!

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار جدید و قدرتمندی را برایتان در نظر گرفته‌ایم که قادر است سورس کد برنامه‌های دات‌نت را برایتان استخراج کرده و امکان ویرایش و تغییر در آنان را فراهم آورد. این نرم افزار از ابزارهای عیب‌یابی و کتابخانه‌های مختلفی در این زمینه برخودار است که امکان توسعه، عیب‌یابی و همچنین شیوه کارکرد یک محصول نرم افزاری را در اختیار کاربران قرار خواهد گذاشت. هم اکنون می توانید نرم افزار Red Gate .NET Reflector را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Red Gate .NET Reflector :

– امکان دی‌کامپایل کردن برنامه‌های دات‌نت و عیب‌یابی در محیط ویژوال استودیو

– قابلیت نظارت بر شیوه کارکرد یک نرم افزار دات‌نت

– توانایی تغییر در سورس کد برنامه‌ها

– امکان جستجوی آسان برای عبارات کلیدی در سورس کدها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Red Gate .NET Reflector.cover1  300x224 - دانلود Red Gate .NET Reflector 10.2.2.1831 VSPro - استخراج سورس کد برنامه های دات نت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR