دانلود بازی ایران مراکش – جام جهانی 2018 روسیه

دانلود بازی ایران مراکش - جام جهانی 2018 روسیه

 

دانلود بازی ایران مراکش – جام جهانی 2018 روسیه

| World Cup 2018, Morocco vs Iran – Full Match |

 

نام کلیپ : بازی ایران مراکش جام جهانی 2018 روسیه

سال انتشار : 2018

مدت زمان : 90.00 دقیقه

کیفیت : عالی

 

همانطور که شاهد بودید، نمایندگان تیم ملی کشورمان در اولین بازی خود در سری رقابت‌های جام جهانی 2018، با نتیجه یک بر صفر توانستند تیم ملی مراکش را مغلوب خود کنند. این بازی مهیج و جذاب که در تاریخ 25 خرداد 97 و ساعت 19:30 در ورزشگاه سن‌پیترزبورگ برگذار شد، پایانی شادی‌آفرین را برای مردم ایران به ارمغان آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، فایل ویدویی کامل این مسابقه را در خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کرده‌ایم که بتوانید باری دیگر از هنرنمایی یوزرهای ایرانی در طول این 90 دقیقه لذت ببرید. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار برای فرا رسیدن جام جهانی و مسابقات مهیج آن، طرفداران تیم ملی فوتبال ایران هم به تماشای اولین بازی مردان غیور ایرانی در برابر ملی‌پوشان مراکش قرار گرفته و پس از یک جدال نفس‌گیر 90 دقیقه‌ای، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود دلاوران ایران زمین به پایان رسید.

مردم پرشور ایران، در سال گذشته توانستند یک بار دیگر جشن صعود به رقابت‌های جام جهانی را برگذار کرده و برای پنجمین بار، عازم این رقابت‌ها شوند. شاید امسال در نهایت تیم ملی ایران بتواند با شکستن طلسم چند دهه گذشته، برای اولین بار از گروه‌بندی مسابقات جام جهانی به مرحله بالاتر صعود کند. اولین برد تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2018، امیدها را برای این رویای دیرینه زنده کرد. با آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان غیور تیم ملی ایران در ادامه بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه، هم اکنون می توانید فیلم کامل بازی ایران مراکش را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 400 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR