دانلود بازی Deadly Convoy 0.9.8 – بازماندگان در دنیای زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Deadly Convoy 0.9.8 - بازماندگان در دنیای زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Deadly Convoy برای اندروید

| بازماندگان در دنیای زامبی ها برای اندروید |

 

Deadly Convoy 0.9.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی HIKER GAMES است. دنیا به پایان خود نزدیک شده است! دیگر به هر سو که نگاه کنید، ردپای زامبی‌ها و بوی خون به مشام می‌رسد. زامبی‌ها در مدت زمان طولانی که بر روی زمین حضور داشتند، بخش قابل توجهی از نسل انسان را به نابودی کشانده و سیاره زمین را به محیطی مرگبار تبدیل کرده‌اند. در این بازی، شما به عنوان یک گروه از بازماندگان شجاع نقش‌آفرینی می‌کنید که با استفاده از وسیله نقلیه خود، به جنگ با زامبی‌ها می‌روند.

علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید از انواع سلاح‌های بای مانده از قبیل شات‌گان، مسلسل، اسلحه کمری و … نیز برای کشتن زامبی‌ها استفاده کنید. در حال حاضر، هزاران فرد بی‌گناه و غیرمسلح در کره زمین به عنوان بازماندگان این رویداد آخرالزمانی به شمار می‌روند. اکنون، شما و گروه کوچکی از اعضای تیم‌تان، وظیفه دارید که زامبی‌ها را نابود ساخته و به عنوان قهرمان این شرایط بحرانی لقب بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Deadly Convoy به همراه نسخه یی نهایت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Deadly Convoy :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه نبردهای حماسی و مهیج

– امکان جستجو برای منابع و جمع‌آوری انواع مختلفی از سلاح‌ها

– قابلیت دفاع از کمپ در برابر تهاجم زامبی‌ها

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

– دارا بودن یک محور داستانی بسیار قوی در رابطه با بقا در دنیای زامبی‌ها

– قابلیت تجهیز کمپ به انواع وسایل نقلیه و آیتم‌های دفاعی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Deadly Convoy1 150x84 - دانلود بازی Deadly Convoy 0.9.8 - بازماندگان در دنیای زامبی ها برای اندروید Deadly Convoy2 150x84 - دانلود بازی Deadly Convoy 0.9.8 - بازماندگان در دنیای زامبی ها برای اندروید Deadly Convoy3 150x84 - دانلود بازی Deadly Convoy 0.9.8 - بازماندگان در دنیای زامبی ها برای اندروید Deadly Convoy4 150x84 - دانلود بازی Deadly Convoy 0.9.8 - بازماندگان در دنیای زامبی ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR