دانلود بازی Rivals at War Firefight 1.4 – رقیبان در جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Rivals at War Firefight 1.4 - رقیبان در جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Rivals at War Firefight برای اندروید

| بازی رقیبان در جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Rivals at War Firefight 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Hothead Games است. در این بازی، شما باید گروهی از سربازان خبره و کاربلد را کنترل کنید که با حضور در ماموریت‌هایی پیچیده و دشوار، چالش‌های جدیدی را تجربه خواهند کرد. شبیه‌سازی نحوه نبرد در این بازی، بسیار نزدیک به دنیای واقعی طراحی شده و هریک از سربازان می‌توانند در هیاهوی میدان نبرد، به جنگ یک حریف مستقل بشتابند. در واقع باید گفت که شبیه‌سازی سبک مبارزات تن به تن، هیجان بسیاری را به حال و هوای بازی بخشیده است.

بازی رقیبان در جنگ،  شما را به یک ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده دعوت می‌کند که هرکدام از ماموریت‌های آن، چالش تازه‌ای را به رخ شما خواهند کشید. پیش از شروع هر ماموریت، می‌ـوانید سلاح‌های خود را انتخاب کرده و یا سطوح آنان را ارتقا دهید. شما به عنوان فرمانده این گروه متخصص از سربازان جنگ، می‌بایست شانه به شانه آن‌ها در میدا نبرد حضور یافته و با یک برنامه‌ریزی مشخص، مواضع دشمن را یکی پس از دیگری به تسخیر خود درآورید. هم اکنون می توانید بازی Rivals at War Firefight به همراه نسخه یی نهایت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Rivals at War Firefight :

– امکان رهبری سربازان و همچنین حضور موثر در جریان درگیری‌ها

– امکان نبرد در 7 سناریوی مختلف

– دارا بودن 6 نوع مختلف از سربازان خبره برای تشکیل تیم جنگی

– قابلیت ارتقا و بهبود سربازان با سلاح‌ها، سطح سلامتی، قدرت دفاعی و…

– توانایی شرکت در چالش‌های آنلاین با سایر پلیرها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rivals at War Firefight1 150x94 - دانلود بازی Rivals at War Firefight 1.4 - رقیبان در جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Rivals at War Firefight2 150x94 - دانلود بازی Rivals at War Firefight 1.4 - رقیبان در جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Rivals at War Firefight3 150x94 - دانلود بازی Rivals at War Firefight 1.4 - رقیبان در جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت Rivals at War Firefight4 150x94 - دانلود بازی Rivals at War Firefight 1.4 - رقیبان در جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR