دانلود USB Image Tool 1.83.0 – تهیه ایمیج از حافظه های فلش

دانلود USB Image Tool 1.75b - تهیه ایمیج از حافظه های فلش

 

دانلود USB Image Tool

| نرم افزار تهیه ایمیج از حافظه های فلش |

 

USB Image Tool 1.83.0 نام نرم افزاری جدید و کم‌حجم در زمینه تهیه ایمیج از حافظه‌های فلش به منظور پشتیبان‌گیری از محتویات آن‌هاست. این برنامه، بیشتر مناسب برای افرادی است که علاقه زیادی به دنیای موسیقی داشته و می‌خواهند با چند کلیک ساده و سریع، مجموعه موسیقی موجود بر روی فلش مموری و یا موزیک‌پلیر خود را تغییر دهند. برای این کار، دیگر نیازی نیست که هربار فایل‌های صوتی مورد نظر خود را از حافظه پارک کرده و موارد جدید را جایگزین آن‌ها کنید. تنها کافیست که فلش مموری و یا موزیک پلیر خود را به سیستم متصل کرده و با انتقال ایمیج جدید بر روی آن، مجموعه جدید را بر روی آن تحویل بگیرید.

اگر شما هم به دنبال راهکاری هستید که به کمک آن بتوان با چند کلیک ساده و سریع، از فلش مموری و کلیه محتویات آن پشتیبان‌گیری کرد، پیشنهاد می‌کنیم ابزار پیشرفته USB Image Tool را از دست ندهید. این برنامه، می‌تواند در مدت زمان لازم برای پشتیبان‌گیری و بازگردانی اطلاعات بر روی حافظه‌های فلش و مموری کارت صرفه‌جویی کرده و عملیات مذکور را با سرعت بسیار بیشتری برایتان انجام دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار USB Image Tool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار USB Image Tool :

– توانایی پشتیبان‌گیری از حافظه‌های فلش، مموری کارت و دستگاه‌های موزیک پلیر تنها با یک کلیک

– امکان بازگردانی سریع و آسان نسخه‌های پشتیبان در قالب ایمیج

– فشرده‌سازی حداکثری ایمیج‌ها برای تخصیص فضای کمتر در هارد دیسک

– امکان نمایش جزئیات کاربردی از حافظه‌های متصل به سیستم

– توانایی مدیریت ایمیج‌های فلش

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

USB Image Tool.cover1  300x245 - دانلود USB Image Tool 1.83.0 - تهیه ایمیج از حافظه های فلش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR