دانلود MSI Gaming App 6.2.0.74 – نرم افزار بهینه سازی و اورکلاک کارت های گرافیک MSI

دانلود MSI Gaming App 6.2.0.74 - نرم افزار اورکلاک کارت های گرافیک MSI

 

دانلود MSI Gaming App

| نرم افزار اورکلاک کارت های گرافیک MSI |

 

MSI Gaming App 6.2.0.74 نام یک محصول نرم افزار رسمی و جدید از کمپانی ام‌اس‌آی (MSI) به منظور افزایش قدرت توانایی کارت‌های گرافیک ساخت این شرکت است. اگر شما هم از گیمرهای کامپیوتر و علاقه‌مندان به کارهای گرافیکی باشید، احتمالا با مفهوم اورکلاک (Overclock) سخت‌افزارهای کامپیوتری آشنایی دارید. این قابلیت، کاربر را قادر می‌سازد تا توانایی سخت افزار مورد نظر خود را تا حداکثر ظرفیت ممکن افزایش داده و از نهایت بهره‌وری آنان استفاده کند. عموما گیمرها از دسته‌ کاربرانی هستند که از امکان اورکلاک قطعات سخت افزاری، بیشترین استفاده را می‌کنند.

این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و بسیار زیباست که تمامی افراد می‌توانند با چند کلیک ساده از نهایت کاربرد آن بهره‌مند شوند. این برنامه، مجموعه‌ای از پروفایل‌های از پیش آماده شده را به افراد پیشنهاد می‌دهد تا حتی اگر با مفاهیم مختلف اورکلاک آشنایی نداشته باشید، باز هم بتوانید کارت گرافیک سیستم خود را تا نهایت توان آن بهینه‌سازی کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می‌توان به دارا بودن تنظیمات سرعت گردش فن خنک کننده، واقعیت مجازی و تنظیم کلاک به صورت دستی اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار MSI Gaming App را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MSI Gaming App :

– دارا بودن مجموعه‌ای از پروفایل (تنظیمات) از پیش حاضر شده برای ارتقای قدرت و بهره‌وری سخت افزارها

– قابلیت تغییر در کنتراست و وضوح تصاویر نمایشگر با چند کلیک ساده

– عدم نیاز به تسلط کامل بر مفاهیم مختلف اورکلاک سخت افزارهای سیستمی

– نمایش دقیق جزئیات سخت افزاری سیستم

– امکان اعمال تغییرات اورکلاک سخت افزار سیستم به صورت دستی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MSI Gaming App.cover1  300x285 - دانلود MSI Gaming App 6.2.0.74 - نرم افزار بهینه سازی و اورکلاک کارت های گرافیک MSI

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR