دانلود بازی Winner Soccer Evolution 1.7.8 – مسابقات هیجان انگیز فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Winner Soccer Evolution 1.7.8 - مسابقات هیجان انگیز فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Winner Soccer Evolution برای اندروید

| بازی هیجان انگیز فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Winner Soccer Evolution 1.7.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی TouchTao است. بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای پرهیجان فوتبال، از همین حالا به استقبال روزهای جام جهانی 2018 روسیه رفته‌اند. در این تب و تاب داغ فوتبالی، شاید بد نباشد که شما هم یک رقابت شبیه‌سازی شده از 32 کشور مختلف دنیا را برای تصاحب مقام قهرمانی جام جهانی در گوشی موبایل خود تجربه کنید! بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر گرفته‌ایم، یک چالش مهیج و جذاب بر سر تصاحب مقام قهرمانی در کاپ‌های مختلف است.

این بازی در ابتدا مخصوص جام جهانی 2014 عرضه شد، اما اکنون توسعه‌دهندگان آن با بروزرسانی بازیکنان و تیم‌های حضار در رقابت‌ها، یک شبیه‌سازی واقعی از جام جهانی 2018 را ارائه کرده‌اند. به طور کلی در این بازی تعداد 126 تیم و 2600 بازیکن مختلف حضور دارند که تا حد ممکن بتوانند لذت واقعی رقابت‌ها در مستطیل سبز رنگ را شبیه‌سازی کنند. این بازی دارای حالات مختلفی برای شرکت در رقابت‌ها است که از جمله آنان می‌توان به رقابت جام جهانی 2018، لیگ قهرمانان، سری آ ایتالیا، لالیگا، بوندس لیگا و همچنین امکان بازی دوستانه و یا چالش ضربات پنالتی اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Winner Soccer Evolution را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Winner Soccer Evolution :

– امکان حضور در رقابت‌های جام جهانی 2018 با یک شبیه‌سازی بسیار عالی از 32 تیم حاضر در رقابت‌ها

– قابلیت تجربه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، سری آ ایتالیا، بوندس لیگا و سایر لیگ‌های معتبر دنیا

– دارا بودن تعداد 216 تیم و 2600 بازیکن واقعی فوتبال مدرن

– امکان به نمایش گذاشتن حرکات تکنیکی و تاکتیک‌های تیمی

– قابلیت حضور در حالت تمرینی برای بهبود مهارت‌ها

– امکان استفاده از ترکیب‌های مختلف برای هر بازی

– شبیه‌سازی بسیار عالی اتمسفر بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Winner Soccer Evolution3 150x90 - دانلود بازی Winner Soccer Evolution 1.7.8 - مسابقات هیجان انگیز فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Winner Soccer Evolution4 1 150x90 - دانلود بازی Winner Soccer Evolution 1.7.8 - مسابقات هیجان انگیز فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Winner Soccer Evolution1 150x90 - دانلود بازی Winner Soccer Evolution 1.7.8 - مسابقات هیجان انگیز فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Winner Soccer Evolution2 150x90 - دانلود بازی Winner Soccer Evolution 1.7.8 - مسابقات هیجان انگیز فوتبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR