دانلود بازی Bardbarian 1.4.8 – نبرد با غول ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bardbarian 1.4.8 - نبرد با غول ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bardbarian برای اندروید

| بازی نبرد با غول ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bardbarian 1.4.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های استراتژیک از استودیوی بازی سازی TreeFortress Games است. در دنیایی قدیمی، شما به عنوان یک قهرمان بزرگ نقش‌آفرینی خواهید کرد! این بازی، شما را در قالب کاراکتری از نسل بربرها (Barbarian) با نام بِرَد (Brad) قرار می‌دهد. سرزمین شما توسط گروهی از دشمنان مورد تهاجم قرار گرفته و برای متوقف کردن آن‌ها، راهی جز تشکیل یک حزب بزرگ و کارآمد نیست. اکنون این وظیفه شماست که با تشکیل یک گروه کاربلد و قوی از قهرمانان، در برابر تهاجم غول‌ها ایستادگی کرده و آنان را یکی پس از دیگری نابود کنید.

قهرمان شما در محوریت داستانی این بازی، به مجموعه‌ای از مهارت‌های جادویی بهره‌مند است که هریک وی را در رویارویی با دشمنان یاری خواهند کرد. در کنار این‌ها، طیف متنوعی از انواع سلاح‌ها در اختیارتان قرار داده خواهد شد که از آنان می‌توانید برای سرنگونی غول‌ها بهره‌مند شوید. همچنین در هر زمان می‌توانید مهارت‌های قهرمانان را ارتقا داده و بدین ترتیب از قدرت بیشتری برای شکست دشمن بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید بازی Bardbarian را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bardbarian :

– امکان رویارویی با ده‌ها غول و دشمن مختلف

– قابلیت جمع‌آوری آیتم‌های بر جای مانده از دشمنان شکست خورده

– توانایی رویارویی با 8 نوع مختلف از دشمنان با مهارت‌های منحصر به فرد

– مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و استراتژیک

– قابلیت استفاده از انواع سلاح‌ها و تجهیزات جادویی

– کیفیت گرافیکی و موسیقی متن بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bardbarian1 150x85 - دانلود بازی Bardbarian 1.4.8 - نبرد با غول ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Bardbarian2 150x85 - دانلود بازی Bardbarian 1.4.8 - نبرد با غول ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Bardbarian3 150x85 - دانلود بازی Bardbarian 1.4.8 - نبرد با غول ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Bardbarian4 150x85 - دانلود بازی Bardbarian 1.4.8 - نبرد با غول ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR