دانلود بازی Youda Survivor 2 برای PC

دانلود بازی Youda Survivor 2 برای PC

 

دانلود بازی Youda Survivor 2 برای کامپیوتر

| بازی نجات یافته از جزیره 2 |

 

Youda Survivor 2 بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های مدیریتی می باشد که در سال 2018 توسط YoudaGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. به جزیره برگردید! جایی که ماجراجویی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای در انتظار شماست تا بتوانبد با مدیریت زمان، چالش‌ها را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارید. در داستان این بازی کامپیوتری، شما در یک قبیله دوست‌داشتنی و قدیمی نقش‌آفرینی می‌کنید که جزیره در زندگی مردمان آن نقش ویژه و مهمی دارد. وظیفه شما این است که ی طلسم مقدس و قدیمی را بازیابی کرده و خطرات احتمالی را از قبیله خود دور کنید.

پیدا کردن آب در جزیره کار چندان سخت و دشواری نیست؛ چرا که با اندکی تلاش و کندن زمین در ارتفاعی پایین هم می‌توان به حجم مناسبی از آن دست پیدا کرد. در جریان انجام ماموریت‌های خود در این بازی، شما باید آب و منابع مورد نیاز خود را در جزیره تامین کرده و شرایط ادامه زندگی در این قبیله را فراهم آورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Youda Survivor 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Youda Survivor 21 300x225 - دانلود بازی Youda Survivor 2 برای PC Youda Survivor 22 300x225 - دانلود بازی Youda Survivor 2 برای PC

 

Youda Survivor 23 300x225 - دانلود بازی Youda Survivor 2 برای PC Youda Survivor 24 300x225 - دانلود بازی Youda Survivor 2 برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/8
CPU: 1.0 GHz
RAM: 1280 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 140 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 132 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR