دانلود پیام‌رسان دیالوگ Dialog Messenger 1.13.22 برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Dialog Desktop 1.15.35

دانلود دیالوگ مسنجر Dialog Messenger 1.13.22 برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Dialog Desktop 1.15.35

 

دانلود پیام‌رسان دیالوگ برای اندروید ، ویندوز و کامپیوتر

| پیام‌رسان دیالوگ مسنجر – جایگزینی قدرتمند برای تلگرام |

 

پیام‌رسان دیالوگ Dialog Messenger 1.13.22 + ویندوز و کامپیوتر Dialog Desktop 1.15.35 نام یک پیام‌رسان جدید و بسیار قدرتمند به منظور چت و گفتگوی خصوصی و گروهی با دوستان و آشنایان است. پیام‌رسان محبوب تلگرام که چند سالی از فعالیت آن در کشور ایران می‌گذشت، توانسته بود با معرفی مجموعه‌ای از امکانات و قابلیت‌های جدید توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کند. به بیان دیگر می‌توان گفت که بسیاری از افراد، به وجود این پیام‌رسان در زندگی روزمره خود عادت کرده بودند و پس از آنکه این سرویس در کشور مسدود شد، بسیاری بر آن هستند تا یک جایگزین مطمئن را برای آن پیدا کنند. پیام‌رسان جدید دیالوگ مسنجر، یک اپلیکیشن جدید و قدرتمند است که رویای پیام‌رسان تلگرام و محبوبیت مثال‌زدنی آن را یدک می‌کشد. این پیام‌رسان با دارا بودن امکاناتی از قبیل چت و گفتگوی خصوصی، گروهی و برخورداری از امکان ایجاد کانال، در همین مدت محدود توانسته بسیاری از کاربران را به خود جذب کند. البته نباید فراموش کرد که به عنوان جایگزین پیام‌رسان تلگرام، می‌ـوان از سرویس‌های محبوب داخلی نیز استفاده کرد که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره نمود.

دیالوگ مسنجر نام یک پیام‌رسان جدید و قدرتمند با امکانات منحصر به فرد و قدرتمندی است که در همان نگاه اول، کاربران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد. پیام‌رسان دیالوگ، امکان تماس صوتی و تصویری رایگان را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و نکته حائز اهمیت، عدم وجود وقفه در ارسال و دریافت پیام و تصاویر است. بدین صورت که این پیام‌رسان متناسب با سرعت اینترنت دستگاه مبدأ، کیفیت صدا و یا تصویر را کاهش می‌دهد تا هیچ وقفه‌ای در ارسال و دریافت صدا و تصویر احساس نشود. از نکات قابل توجه و محبوب این پیام رسان می‌توان به قابلیت ارسال و دریافت انواع فایل‌ها، تصاویر، مکالمه صوتی و تصویری، چت و گفتگوی گروهی و خصوصی و امکان راه‌اندازی کانال و دنبال کردن چنل‌های مورد علاقه اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار دیالوگ مسنجر برای اندروید و ویندوز را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار پیام‌رسان دیالوگ مسنجر Dialog Messenger :

– امکان برقراری تماس صوتی و ویدیویی با بالاترین کیفیت ممکن بر اساس سرعت ارتباط اینترنتی

– قابلیت ایجاد ویدیو کنفرانس و دعوت سایر مخاطبان به آن

– امکان به اشتراک‌گذاری انواع فایل‌ها با دیگران

– قابلیت گفتگوی خصوصی و گروهی

– امکان ارسال و دریافت ویس (پیام صوتی)

– برخورداری از ویژگی ربات‌ها مشابه با پیام‌رسان تلگرام

– امکان راه‌اندازی کانال و دنبال کردن چنل‌های مورد علاقه

– دارا بودن نسخه‌های مختلف برای انواع پلتفرم‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS

 

تصاویری از محیط نرم افزار دیالوگ مسنجر :

 

Dialog Messenger1 85x150 - دانلود پیام‌رسان دیالوگ Dialog Messenger 1.13.22 برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Dialog Desktop 1.15.35 Dialog Messenger2 85x150 - دانلود پیام‌رسان دیالوگ Dialog Messenger 1.13.22 برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Dialog Desktop 1.15.35 Dialog Messenger3 85x150 - دانلود پیام‌رسان دیالوگ Dialog Messenger 1.13.22 برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Dialog Desktop 1.15.35 Dialog Messenger4 85x150 - دانلود پیام‌رسان دیالوگ Dialog Messenger 1.13.22 برای اندروید + ویندوز و کامپیوتر Dialog Desktop 1.15.35

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK + EXE
  • حجم : 38 + 90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR