دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 1.0.10 – شبیه ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 1.0.10 - شبیه ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 برای اندروید

| شبیه ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Extreme Car Driving Simulator 2018 1.0.10 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Racing Car Games No Limit است. بازی اندرویدی جدید شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی 2018، یکی از بهترین عناوین موجود در میان سری بازی‌های این سبک می‌باشد که با شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکت خودروها، بهترین حال و هوای ممکن در زمینه تجربه مجازی رانندگی اتومبیل را برای علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها فراهم می‌نماید. اگر شما هم دوست‌ دارید که با استفاده از اتومبیل‌هایی نظیر لامبورگینی، آئودی، بی‌ام‌دبلیو و … در سراسر خیابان‌های شهر فرمان‌روایی کنید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه این بازی جذاب را دست ندهید.

نکته مهم و کلیدی در طول رقابت‌های بازی این است که برای پیش بردن ماموریت‌های این بازی، هیچ نیازی به ترمز و توقف‌ ندارید؛ چرا که خیابان‌های شبیه‌سازی شده در این بازی فاقد ترافیک‌های آزاردهنده بوده و می‌توانید بی‌وقفه به مسیر خود در بزرگراه‌ها ادامه دهید. حتی شما می‌توانید بدون نگرانی بابت تعقیب و گریز ماشین‌های پلیس، سرعت خود را تا هر اندازه که می‌خواهید بالا ببرید و نهایت قدرت هریک از اتومبیل‌ها را به آزمایش بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه حرکت انواع اتومبیل‌ها

– امکان رانندگی در حالت دنده دستی و خودکار

– قابلیت ماجراجویی در دنیایی آزادانه

– فیزیک دقیق انواع خودروها

– امکان تغییر زوایای دوربین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Extreme Car Driving Simulator 20182 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 1.0.10 - شبیه ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Extreme Car Driving Simulator 20183 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 1.0.10 - شبیه ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Extreme Car Driving Simulator 20184 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 1.0.10 - شبیه ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت Extreme Car Driving Simulator 20181 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2018 1.0.10 - شبیه ساز رانندگی اتومبیل برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR