دانلود iFunbox 3.0.3939.1352 / 4.1.4338.2105 Preview Win/Mac – نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

دانلود iFunbox 4.0 Preview V4106 - نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

 

دانلود iFunbox

| نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد |

 

iFunbox  3.0.3939.1352 / 4.1.4338.2105 Preview Win/Mac نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت دستگاه‌های آیفون/آیپادتاچ و آیپد است که امکان تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه‌های iOS را میسر می‌سازد. با استفاده از این برنامه، کاربران قادرند بدون نیاز به نرم افزار آیتونز (iTunes)، به اطلاعات خود در دستگاه‌های iOS دسترسی داشته و نسبت به تغییر آنان اقدام نمایند. همانطور که می‌دانید، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران دستگاه‌های اپل این است که برای انجام هر تغییری، باید صرفا از برنامه آیتونز استفاده کنند. نرم افزار آیتونز با وجود گستردگی بسیار زیادی که دارد، در پاره‌ای از اوقات نمی‌تواند نیاز کاربران را برطرف نماید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، این امکان را برایتان مهیا می‌سازد تا بتوانید بدون نیاز به نرم افزار آیتونز اطلاعات خود از قبیل تصاویر، موزیک‌ها، فایل‌های ویدیویی، اپلیکیشن‌ها و … را به سادگی مدیریت نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار iFunbox را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iFunbox :

– قابلیت پیش‌نمایش بند انگشتی اطلاعات موجود در دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد

– توانایی وارد کردن و خارج کردن اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه‌های iOS

– قابلیت حذف آسان فایل‌ها و یا تغییر نام آنان

– توانایی حذف گروهی اپلیکیشن‌ها

– امکان پشتیبان‌گیری از اپلیکیشن‌های نصب شده

– قابلیت بهره‌گیری از حافظه دستگاه به عنوان حافظه فلش

– عدم نیاز به جیلبریک

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iFunbox.cover1  300x251 - دانلود iFunbox 3.0.3939.1352 / 4.1.4338.2105 Preview Win/Mac - نرم افزار مدیریت آیفون و آیپد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23/33/3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR