دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC

دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC

 

دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای کامپیوتر

| تولد دوباره افسانه هانگ |

| نسخه SKIDROW |

 

Shaq Fu A Legend Reborn بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط TheBlavas ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی کامپیوتری، در رابطه با ظهور نسل جدیدی از سلبریتی‌ها روایت می‌شود که دارای شخصیت‌هایی شیطانی بوده و دنیا را در آستانه یک فاجعه بسیار عظیم قرار می‌دهند. تنها یک مرد چینی با نام هانگ (Shaq Fei Hung) می‌تواند سیاره زمین را از وقوع این رویداد نجات دهد. بدین منظور، او سفرهایی را به نقاط مختلف جهان در پیش می‌گیرد تا نشانه‌های این فرهنگ غلط را از زندگی سنتی انسان دور کند.

شرایط در دنیای حاکم، بسیار سالم و عادی بود. اوضاع از جایی شروع به تغییر کرد که سلبریتی‌ها شروع به نمایش چهره واقعی خود کردند. در واقع این شیاطین هستند که در قالب این افراد بر جامعه سایه افکنده و سعی دارند تا نژاد بشر را تحت کنترل خود بگیرند. اما این پیرمرد چینی که تعالیم و فنونو کونگ فو را به خوبی فرا گرفته، سعی دارد این روند رو به نابودی را متوقف ساخته و ضمن سفر به نقاط مختلف جهان، دشمنان اهریمنی را یکی پس از دیگری نابود سازد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Shaq Fu A Legend Reborn را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shaq Fu A Legend Reborn1 300x169 - دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC Shaq Fu A Legend Reborn2 300x169 - دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC

 

Shaq Fu A Legend Reborn3 300x169 - دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC Shaq Fu A Legend Reborn4 300x169 - دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC

 

Shaq Fu A Legend Reborn5 300x169 - دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC Shaq Fu A Legend Reborn6 300x169 - دانلود بازی Shaq Fu A Legend Reborn برای PC

 

تریلر بازی Shaq Fu A Legend Reborn :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64bit
Processor: intel Core i3-530/AMD Athlon II X4 640
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000/GeForce GT 630/Radeon R7 240
Storage: 3 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64bit
Processor: intel Core i3-3220/AMD AMD FX-4200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 650/Radeon HD 7750
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 2.45 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR