دانلود بازی Volleyball Championship 1.6.4 – والیبال قهرمانی با حضور تیم ملی ایران برای اندروید

دانلود بازی Volleyball Championship 1.6.4 - والیبال قهرمانی با حضور تیم ملی ایران برای اندروید

 

دانلود بازی Volleyball Championship برای اندروید

| بازی والیبال قهرمانی با حضور تیم ملی ایران برای اندروید |

 

Volleyball Championship 1.6.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Sirocco Mobile Sp. Z O.O است. خودتان را برای حضور در معتبرترین رقابت‌های والیبال در دنیا آماده کنید! جایی که غیورمردان سرفراز ایرانی، با تیم‌های حاضر در رقابت‌های جهانی رو در رو خواهند شد. اگر شما نیز از دوست‌داران لیگ جهانی و یا لیگ ملت‌های والیبال هستید، دعوت می‌کنیم که لذت حضور در این رقابت‌های مهیج و جذاب را در گوشی موبایل خود از دست ندهید! در این بازی اندرویدی، کلیه جنبه‌های مسابقات والیبال به طور کامل شبیه‌سازی گردیده و حضور تیم‌های ملی کشورهای حاضر در لیگ جهانی والیبال از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به حساب می‌آید.

تیم ملی مورد نظر خود را از میان 16 کشور مختلف انتخاب کنید. نکته جالب و کلیدی این بازی، حضور تیم ملی ایران با تمامی مهره‌های کلیدی آن از جمله سعید معروف، سید محمد موسوی، میرزا جان پور، امیر غفور، عبادی‌پور و سایر ستارگان این تیم رویایی است که با انتخاب آن، می‌توانید مسیر مسابقات را تا کسب مقام قهرمانی ادامه دهید. گیم‌پلی این بازی به نحوی طراحی شده که پلیرها بتوانند بر کلیه جنبه‌های بازی تسلط داشته و حتی برای کسب امتیازهای 50/50، از داور بازی تقاضای ویدیو چک کنند! پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی اندرویدی، خودتان را نیز در حال و هوای مهیج لیگ ملت‌های والیبال 2018 قرار دهید! هم اکنون می توانید بازی Volleyball Championship را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Volleyball Championship :

– حضور تیم‌های واقعی حاضر در لیگ ملت‌های والیبال

– امکان بازی با 32 تیم مختلف در رقابت‌های جهانی

– اسامی واقعی تمامی بازیکنان (حتی بازیکنان تیم ملی ایران)

– امکان بازی در استادیوم‌های رسمی

– دارا بودن توپ‌های مختلف و لایسنز کلیه آیتم‌های بازی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Volleyball Championship1 90x150 - دانلود بازی Volleyball Championship 1.6.4 - والیبال قهرمانی با حضور تیم ملی ایران برای اندروید Volleyball Championship2 90x150 - دانلود بازی Volleyball Championship 1.6.4 - والیبال قهرمانی با حضور تیم ملی ایران برای اندروید Volleyball Championship3 90x150 - دانلود بازی Volleyball Championship 1.6.4 - والیبال قهرمانی با حضور تیم ملی ایران برای اندروید Volleyball Championship4 90x150 - دانلود بازی Volleyball Championship 1.6.4 - والیبال قهرمانی با حضور تیم ملی ایران برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR