دانلود StopWinUpdates 2.7 – غیرفعال سازی آپدیت های ویندوز

دانلود StopWinUpdates 2.0 - غیرفعال سازی آپدیت های ویندوز

 

دانلود StopWinUpdates

| غیرفعال سازی آپدیت های ویندوز |

 

StopWinUpdates 2.7 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه غیرفعال سازی آپدیت‌های ویندوز و همچنین جلوگیری از بروز شدن اپلیکیشن‌های ویندوز استور (Windows Store) است. همانطور که می‌دانید، نسخه‌های جدید سیستم عامل ویندوز 10 (Windows 10)، مشابه با سیستم عامل‌های اندروید و iOS آپدیت‌های خود را در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این موضوع سبب می‌شود که کاربران همواره در حال دانلود و بروزرسانی بیلدهای جدید بوده و در برخی مواقع نیز با ریسک‌های آن مواجه شوند. اگر شما نیز به دنبال راهکاری برای فرار از شر آپدیت‌های ویندوز 10 هستید، ما برایتان یک نرم افزار مناسب را سراغ داریم!

این نرم افزار با عملکردی جادویی و سریع، آپدیت‌های ویندوز را با یک کلیک غیرفعال می‌کند. علاوه بر این، در صورتی که اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سیستم‌عامل نیز به طور خودکار شروع به دانلود آپدیت‌ها می‌کنند، با این برنامه شما می‌ـوانید آپدیت‌های ویندوز استور را نیز متوقف کرده و در حجم دیتای مصرفی اینترنت به طرز قابل توجهی صرفه‌جویی نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار StopWinUpdates را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار StopWinUpdates :

– قابلیت جلوگیری از آپدیت‌های ویندوز 10

– امکان متوقف کردن آپدیت اپلیکیشن‌های ویندوز استور

– عدم نیاز به نصب

– رابط کاربری بسیار ساده و آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

StopWinUpdates.cover1  300x233 - دانلود StopWinUpdates 2.7 - غیرفعال سازی آپدیت های ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR