دانلود Clone Files Checker 5.3 – نرم افزار جستجو و حذف فایل های تکراری

دانلود Clone Files Checker 5.3 - نرم افزار جستجو و حذف فایل های تکراری

 

دانلود Clone Files Checker

| نرم افزار جستجو و حذف فایل های تکراری |

 

Clone Files Checker 5.3 نام نرم افزاری جدید و کم حجم در زمینه جستجو و حذف فایل‌های تکراری در ویندوز است. همانطور که می‌دانید به دلیل پیچیدگی فعالیت‌های روزانه، بسیاری از ما متوجه انباشته شدن فایل‌های تکراری در دیسک سخت نمی‌شویم. در پی این رویداد، فایل‌های تکراری ممکن است در بخش‌های مختلف هارد دیسک قرار گرفته و فضای بیهوده‌ای را به خود اختصاص دهند. جستجو و حذف دستی اینگونه از فایل‌ها کار دشوار و زمان‌بری است؛ به همین سبب نرم افزاری را در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم که با استفاده از آن، می‌توان به سادگی کلیه فایل‌های تکراری در سیستم را شناسایی و با یک کلیک کلیه نسخه‌های تکراری آن را حذف کرد!

فایل‌های تکراری، در بسیاری از مواقع به عنوان دشمن حافظه آزاد شناخته می‌شوند! تصور کنید که فایل اصلی شما، چند گیگابایت از حافظه را به خود اختصاص داده باشد. حال اگر چندین نسخه دیگر از آن هم در قسمت‌های دیگر سیستم موجود باشند، تصور کنید که چه میزان فضای آزاد به هدر خواهد رفت؟! مدیریت و سامان‌دهی دستی به اینگونه فایل‌ها کار چندان آسانی نیست و زمان بسیاری را می‌طلبد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان آماده کرده‌ایم، می‌تواند ترتیب تمام این روند را بر عهده بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Clone Files Checker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Clone Files Checker :

– توانایی جستجوی فایل‌های تکراری در حافظه‌های سیستمی و ابری

– رابط کاربری بسیار زیبا و ساده

– دارا بودن حالت‌های مختلف برای اسکن حافظه

– بهره‌مندی از چندین فیلتر مختلف برای اطمینان از تکراری بودن فایل‌ها

– امکان آزادسازی حجم قابل توجهی از دیسک سخت

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clone Files Checker.cover1  1 300x160 - دانلود Clone Files Checker 5.3 - نرم افزار جستجو و حذف فایل های تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR