دانلود بازی World Truck Driving Simulator 1.222 – شبیه ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی World Truck Driving Simulator 1.060 - شبیه ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی World Truck Driving Simulator برای اندروید

| بازی شبیه ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

World Truck Driving Simulator 1.222 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Dynamic Games Ltda است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های شبیه‌سازی رانندگی کامیون هستید، ما برایتان یک پیشنهاد ویژه داریم! با دانلود و نصب این بازی، شما می‌توانید با هدایت انواع کامیون‌ها، به سلطان جاده‌ها تبدیل شوید!  رانندگان ماشین‌های سنگین، بخش اعظمی از زندگی خود را صرف حرکت در بین شهرها و استان‌ها می‌کنند. شغلی پرخطر و در عین حال پرماجرا که بسیاری از افراد علاقه بسیاری به آن دارند. اگر شما نیز به این تجربه جذاب علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم بازی جدید رانندگی با انواع کامیون‌های مدرن و روز دنیا را از دست ندهید.

در این بازی، شما می‌توانید کامیون دلخواه خود را انتخاب کرده و به دل جاده‌ها بزنید. در این بازی، تعداد بسیاری از کامیون‌ها را می‌توانید برای این سفر پرماجرا انتخاب کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به کامیون‌های برزیلی، آمریکایی و مدل‌های متنوع اروپایی اشاره کرد. علاوه بر این، شما می‌توانید با جابه‌جایی محموله‌های باری، درآمد خود را افزایش داده و سپس به ارتقا و شخصی‌سازی کامیون مورد علاقه خود بپردازید. هم اکنون می توانید بازی World Truck Driving Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World Truck Driving Simulator:

– چرخه منظم آب و هوایی و امکان رانندگی در شب/روز

– امکان کسب آیتم‌های مختلف در طول ماموریت‌ها

– قابلیت رانندگی با مدل‌های متنوع کامیون‌های باری

– امکان مسیریابی با استفاده از GPS در کامیون

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه پمپ گازوئیل، پرداخت عوارض جاده‌ای  و…

– امکان رانندگی با دنده اتوماتیک و دستی

– قابلیت ارتقای آیتم‌های مختلف کامیون‌ها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World Truck Driving Simulator1 150x84 - دانلود بازی World Truck Driving Simulator 1.222 - شبیه ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت World Truck Driving Simulator2 150x84 - دانلود بازی World Truck Driving Simulator 1.222 - شبیه ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت World Truck Driving Simulator3 150x84 - دانلود بازی World Truck Driving Simulator 1.222 - شبیه ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت World Truck Driving Simulator4 150x84 - دانلود بازی World Truck Driving Simulator 1.222 - شبیه ساز رانندگی کامیون برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45/608 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR