دانلود بازی Candy Crush Friends Saga 1.32.4 – کندی کراش: حماسه دوستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Candy Crush Friends Saga 0.13.10 - کندی کراش: حماسه دوستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Candy Crush Friends Saga برای اندروید

| بازی کندی کراش: حماسه دوستان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Candy Crush Friends Saga 1.32.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی و Match 3 از استودیوی بازی سازی King است. نزدیک به یک دهه از عرضه اولین نسخه بازی کندش کراش (Candy Crush) می‌گذرد و سازندگان این بازی محبوب، هر ساله با عرضه نسخه‌ای کاملا جدید از بازی اصلی، شخصیت‌های جدیدی را برای دوست‌داران این بازی آب‌نباتی به ارمغان می‌آورند! در این نسخه از بازی، شخصیت‌های مختلف و دوست‌داشتنی کندی کراش در سراسر پادشاهی متفرق شده‌ و سرگرمی فوق‌العاده را در سبک بازی‌های Match 3 برایتان به ارمغان می‌آورد. این سبک از بازی، شامل ژله‌هایی رنگی است که پلیر باید در طول هر مرحله، آنان را در ردیف‌های 3 تایی در کنار هم قرار دهد.

این بازی، ده‌ها مرحله جذاب و مهیج را برای شما به ارمغان آورده تا بتوانید با ردیف کردن ژله‌‌های رنگی، امتیاز خود را بالا و بالاتر ببرید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌توان به سرگرمی طولانی مدت، عدم وجود محدودیت سنی، کیفیت گرافیکی خوشمزه (!) و دوست‌داشتنی، صداپردازی عالی، قدرت‌های ویژه و بسیاری دیگر از ویژگی‌های دیگر اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Candy Crush Friends Saga را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Candy Crush Friends Saga :

– دارا بودن 70 مرحله جذاب و مهیج برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های Match 3

– ملاقات با شخصیت‌های جدید و دوست‌داشتنی

– امکان تجربه 4 حالت مختلف در درون بازی

– کیفیت گرافیکی 3 بعدی

– امکان یادگیری بسیار سریع و آسان

– مناسب برای انواع سنین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Candy Crush Friends Saga1 90x150 - دانلود بازی Candy Crush Friends Saga 1.32.4 - کندی کراش: حماسه دوستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Candy Crush Friends Saga2 90x150 - دانلود بازی Candy Crush Friends Saga 1.32.4 - کندی کراش: حماسه دوستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Candy Crush Friends Saga4 90x150 - دانلود بازی Candy Crush Friends Saga 1.32.4 - کندی کراش: حماسه دوستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Candy Crush Friends Saga3 90x150 - دانلود بازی Candy Crush Friends Saga 1.32.4 - کندی کراش: حماسه دوستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR