دانلود LongShot for Long Screenshot 0.98.3 – ثبت اسکرین شات های طولانی برای اندروید

دانلود LongShot for Long Screenshot 0.98.3 - ثبت اسکرین شات های طولانی برای اندروید

 

دانلود LongShot for Long Screenshot برای اندروید

| ثبت اسکرین شات های طولانی برای اندروید |

 

LongShot for Long Screenshot 0.98.3 نام یک نرم افزار کاربردی و خلاقانه برای کاربرانی است که علاقه بسیاری به ثبت اسکرین شات دارند! همانطور که از عنوان اصطلاح اسکرین شات (Screenshot) پیداست، این قابلیت به معنای ثبت تصویر از نمای فعلی صفحه نمایشگر است. اما در برخی مواع، کاربر قصد دارد از یک صفحه وب و یا تصویر طولانی در فضای وب اسکرین شات تهیه کند. این کار، نیازمند ثبت چندین اسکرین شات پشت سر هم است که چندان هم راهکار منطقی‌ای به حساب نمی‌آید. به جای این کار، افراد می‌توانند از اپلیکیشن مخصوصی استفاده کنند تا قادر باشد اسکرین شات‌های طولانی را در قالب یک تصویر مستقل برای کاربر به ثبت برسانند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم آماده کرده‌ایم، قادر است مجموعه‌ای از اسکرین شات‌ها را به طور پشت سر هم از یک صفحه طولانی به ثبت رسانده و آنان را در عرض چند ثانیه به همدیگر متصل کند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند از صفحه چت پیام‌رسان مورد نظر خود و یا صفحات وب، اسکرین شات‌های طولانی را در عرض چند ثانیه ثبت و ذخیر‌ه‌سازی کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار LongShot for Long Screenshot برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LongShot for Long Screenshot :

– قابلیت ادغام چندین اسکرین شات با همدیگر در راستای افقی و عمودی

– دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی جهت ویرایش و بهبود اسکرین شات‌ها

– امکان کراپ کردن خودکار اسکرین‌ شات‌ها پس از پایان اسکرول صفحه

– دارا بودن آیکون مخصوص برای ثبت اسکرین شات‌های طولانی

– توانایی ثبت اسکرین شات از صفحه چت و یا صفحات وب

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LongShot 1 84x150 - دانلود LongShot for Long Screenshot 0.98.3 - ثبت اسکرین شات های طولانی برای اندروید LongShot 2 84x150 - دانلود LongShot for Long Screenshot 0.98.3 - ثبت اسکرین شات های طولانی برای اندروید LongShot 3 84x150 - دانلود LongShot for Long Screenshot 0.98.3 - ثبت اسکرین شات های طولانی برای اندروید LongShot 4 84x150 - دانلود LongShot for Long Screenshot 0.98.3 - ثبت اسکرین شات های طولانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR