دانلود گلچین میلاد امام حسن مجتبی با نوای حاج میثم مطیعی

دانلود گلچین میلاد امام حسن مجتبی با نوای حاج میثم مطیعی

 

دانلود گلچین میلاد امام حسن مجتبی

| با نوای حاج میثم مطیعی |

 

گلچین میلاد امام حسن مجتبی (ع) نام مجموعه ای جدید و بسیار زیبا است که همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم ارائه می‌کنیم. حسن بن علی، فرزند اول علی بن ابی‌طالب، امام نخست شیعیان و حضرت فاطمه زهرا (س) بودند. ایشان در سال سوم هجری و در تاریخ 15 رمضان در مدینه به دنیا آمدند. حضرت امام حسن مجتبی (ع) به عنوان دومین امام شیعیان سراسر جهان، حدود 7 ماه خلیفه مسلمین بود و بر اساس روایات موجود، معاویه ملعون برای ولیعهدی پسرش یزید، صد هزار درهم برای جعده (همسر امام حسن) فرستاد تا امام را مسموم کند. گفته‌اند که حسن بن علی (ع)، 40 روز پس از مسمومیت به شهادت رسیدند تا شیعیان دنیا از داشتن این امام معصوم و بزرگوار، محروم بمانند.

با ذکر مختصری از زندگانی این امام بزرگوار، اکنون به معرفی مجموعه‌ جدیدی می‌پردازیم که توسط مداح اهل بیت حاج میثم مطیعی به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی به اجرا درآمده است. این مجموعه صوتی را هم اکنون می‌توانید از ادامه مطلب وب‌سایت یاس دانلود دریافت نمایید. لازم به یادآوری است که در این شب‌های مبارک، ما را هم از دعای خیر خود بی‌نصیب مگذارید. هم اکنون می توانید مجموعه میلاد امام حسن مجتبی (ع) با نوای حاج میثم مطیعی را به صورت کامل از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

note - دانلود گلچین میلاد امام حسن مجتبی با نوای حاج میثم مطیعی فرمت : MP3

chart pie - دانلود گلچین میلاد امام حسن مجتبی با نوای حاج میثم مطیعی گلچین میلاد امام حسن مجتبی – حجم : 27 مگا بایت

دانلود بخش اول – اول قمر طاها، اول پسر مولا (مدح)
دانلود بخش دوم – مدح امام حسن مجتبی (علیه السلام)
دانلود بخش سوم – رونق ماه مبارک رمضان منی (سرود)

دانلود دانلود مجموعه کامل گلچین میلاد امام حسن مجتبی (ع)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR