دانلود Any eBook Converter 1.2.0 – نرم افزار تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی

دانلود Any eBook Converter 1.0.5 - نرم افزار تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی

 

دانلود Any eBook Converter

| نرم افزار تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی |

 

Any eBook Converter 1.2.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، در زمینه تبدیل فرمت کتاب‌‌های الکترونیکی و حذف قفل‌های امنیتی آنان است. پیشرفت تکنولوژی، ابعاد مختلفی از زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار داده است. برای مثال، این روزها حتی مطالعات مردمان عادی، دانش آموزان، دانشجویان و … هم تغییر کرده و کتاب‌های فیزیکی و جزوات کاغذی، جای خود را به رایانه‌های لوحی و یا گوشی‌های موبایل داده‌اند. ظهور دستگاه‌های هوشمند و ارائه نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌ها و مفاهیم آموزشی، سبب آن شده که افراد با هزینه کمتری به محتوای مورد نظر خود دسترسی داشته و در هر جا و زمانی مطالعه مطالب دلخواه خود را انجام دهند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری قوی و کاربردی برای تبدیل فرمت کتابخوان‌های هوشمند است. این نرم افزار، کاربران را قادر می‌سازد تا کتاب‌های الکترونیکی کیندل، ادوبی، کوبو و … را به فرمت‌های مورد نظر خود تبدیل کرده و آن‌ها را به آسانی با دیگران به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، نرم افزار مذکور قادر است قفل‌های امنیتی موجود بر روی کتاب‌های الکترونیکی را حذف کرده و محتوای مورد نظر شما را به فرمت‌هایی همچون فایل‌های متنی، پی‌دی‌اف (PDF) و … تبدیل کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Any eBook Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Any eBook Converter :

– امکان تبدیل فرمت کتاب‌های الکترونیکی به فرمت‌های EPUB, PDF, Mobi, AZW, Text

– قابلیت حذف قفل‌های امنیتی کتاب‌ها

– سازگاری با کتابخوان‌های Kindle eBooks, Adobe eBooks, Barnes Noble NOOK eBooks, Kobo eBooks

– توانایی تبدیل فرمت گروهی کتاب‌های الکترونیکی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Any eBook Converter.cover1  300x202 - دانلود Any eBook Converter 1.2.0 - نرم افزار تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 154 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR