دانلود Dr. Safety – Virus Clean, Free Antivirus, Booster 2.2.2063 – آنتی ویروس اندروید

دانلود Dr. Safety - Virus Clean, Free Antivirus, Booster 2.2.2063 - آنتی ویروس اندروید

 

دانلود Dr. Safety – Virus Clean, Free Antivirus, Booster برای اندروید

| نرم افزار آنتی ویروس اندروید |

 

Dr. Safety – Virus Clean, Free Antivirus, Booster 2.2.2063 نام یک نرم افزار امنیتی و بهینه‌ساز قدرتمند از استودیوی نرم افزاری Trend Micro برای کاربران گوشی و تبلت‌های اندرویدی است. این نرم افزار، در واقع یک جعبه ابزار امنیتی قدرتمند برای پاک‌سازی ویروس‌ها، فایل‌های زائد، بهینه‌سازی سرعت اجرای دستورات، صرفه‌جویی در مصرف باتری، بهبود عملکرد پردازنده (CPU)، از بین بردن تهدیدات امنیتی، جلوگیری از دریافت تماس و پیام‌های اسپم، مرورگر ایمن اینترنتی و بسیاری دیگر از انواع ابزارهای امنیتی است.

از آنجا که مسئله امنیت، در انواع پلتفرم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، لازم است که کاربران دستگاه‌های اندرویدی نیز گوشی و تبلت‌های خود را در برابر انواع خطرات ایمن کنند. این نرم افزار، قادر است کلیه اپلیکیشن‌های نصب شده در حافظه داخلی و مموری کارت را اسکن کرده و عملکرد آنان را به طور دقیق مورد سنجش قرار دهد. این برنامه، همچنین با پاک‌سازی حافظه و از بین بردن اطلاعات زائد، سرعت اجرای دستورات را افزایش داده و عملکرد کلی دستگاه را بهبود می‌بخشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Dr. Safety – Virus Clean, Free Antivirus, Booster برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dr. Safety – Virus Clean, Free Antivirus, Booster :

– قابلیت شناسایی انواع ویروس‌ها و تهدیدات اینترنتی

– توانایی اسکن و تشخیص انواع خطرات امنیتی

– قابلیت پاک‌سازی دستگاه و بهینه‌سازی سرعت اجرای دستورات

– امکان بلاک کردن تماس و پیامک‌های اسپم

– امکان اسکن تنظیمات و بهبود حریم خصوصی کاربر

– جلوگیری از انواع حملات هکری در فضای وب

– جلوگیری از سو استفاده اطلاعات خصوصی کاربر، پس از گم و یا به سرقت رفتن دستگاه‌های اندروید

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Dr. Safety1 85x150 - دانلود Dr. Safety - Virus Clean, Free Antivirus, Booster 2.2.2063 - آنتی ویروس اندروید Dr. Safety2 85x150 - دانلود Dr. Safety - Virus Clean, Free Antivirus, Booster 2.2.2063 - آنتی ویروس اندروید Dr. Safety3 85x150 - دانلود Dr. Safety - Virus Clean, Free Antivirus, Booster 2.2.2063 - آنتی ویروس اندروید Dr. Safety4 85x150 - دانلود Dr. Safety - Virus Clean, Free Antivirus, Booster 2.2.2063 - آنتی ویروس اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR