دانلود Pegasun System Utilities Premiere 4.70 – مدیریت و بهینه سازی سیستم

دانلود Pegasun System Utilities Premiere 4.70 - مدیریت و بهینه سازی سیستم

 

دانلود Pegasun System Utilities

| نرم افزار مدیریت و بهینه سازی سیستم |

 

Pegasun System Utilities Premiere 4.70 نام نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه مدیریت و بهینه‌سازی عملکرد سیستم است. این برنامه، مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز جهت ترمیم و بهبود عملکرد سیستم‌عامل ویندوز را در اختیار کاربران می‌گذارد تا آن‌ها بتوانند عملکرد سیستم خود را به شرایط مطلوب و ایده‌آل بازگردانند. این نرم افزار، کاربر را قادر می‌سازد تا فایل‌های زائد و اضافی را در سیستم شناسایی کرده و با حذف آنان، سرعت اجرای دستورات را به حد قابل توجهی افزایش دهد. باید توجه داشت که عملکرد مطلوب و بدون عیب سیستم عامل، به عوامل متعددی بستگی دارد که بسیاری از آنان به مرور زمان دچار اشکال می‌شوند. با توجه به گستردگی بسیار زیاد تنظیمات، امکان ترمیم و عیب‌یابی مشکلات سیستم به طور دستی تقریبا غیر ممکن است. از این رو، کاربران می‌توانند با استفاده از نرم افزارهای مخصوص، مشکلات سیستم را شناسایی و با چند کلیک ساده اقدام به رفع آنان نمایند.

این برنامه می‌تواند با اعمال تنظیماتی جادویی و مخفی، عملکرد سیستم را تا حد قابل توجهی بهبود بخشیده و تجربه‌ای ایمن و سریع را در محیط ویندوز برای کاربران به ارمغان آورد. علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور می‌تواند اپلیکیشن‌های مختلف از قبیل مرورگرهای اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای و … را بهینه‌سازی کرده و با این کار، سرعت اجرای دستورات مختلف در سیستم را بهینه‌سازی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Pegasun System Utilities را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pegasun System Utilities Premiere :

– دارا بودن مجموعه کاملی از انواع ابزارهای کاربردی جهت ترمیم و بهینه‌سازی سیستم

– قابلیت پاک‌سازی اطلاعات زائد و اضافی

– امکان مدیریت اپلیکیشن‌های استارت آپ و سرویس‌های ویندوز

– حفاظت از حریم خصوصی کاربر در هنگام گشت و گذار در فضای وب

– امکان بک‌آپ‌گیری و مدیریت نسخه‌های مختلف آن

– دارا بودن بیش از 20 ابزار بهینه‌ساز کاربردی جهت بهبود عملکرد سیستم

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pegasun System Utilities.cover1  300x210 - دانلود Pegasun System Utilities Premiere 4.70 - مدیریت و بهینه سازی سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR