دانلود بازی مدافعان آزادی 2.0.0 – دلاوران ایران زمین در راه دفاع از حرم برای اندروید

دانلود بازی مدافعان آزادی 2.0.0 - دلاوران ایران زمین در راه دفاع از حرم برای اندروید

 

دانلود بازی مدافعان آزادی برای اندروید

| بازی دلاوران ایران زمین در راه دفاع از حرم برای اندروید |

 

مدافعان آزادی 2.0.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی تیم مارس است. مدافعان آزادی چه کسانی هستند؟ شاید بسیاری از مردم میهن عزیز ما، از ارزش‌ والای دلاوران و رزمندگان مدافع حرم بی‌اطلاع باشند. اما بد نیست که برای یک بار هم که شده، مفهوم آزادی را از دیدگاه این دلاوران غیور تجربه کنیم. گروهک تروریستی داعش، برای اولین بار در سال 2014 نام خود را با ادعای خلافت جهانی در دنیا مطرح کرد. این گروه، با حمایت‌های مالی رژیم صهیونیستی و خاندان آل سعود، سال به سال قدرت خود را افزایش داد و در میان فریادهای مردم مظلوم سوریه و عراق، تنها دلاوران ایران زمین بودند که برای دفاع از حرم و حمایت از مردمان بی‌گناه به پا خواستند.

در طول تمام این سال‌ها، خود فروخته‌های خارج‌نشین بسیاری بودند که حرف و حدیث‌های بی‌پایه و اساسی را در رابطه با نیت پاک مدافعین حرم بر سر زبان‌ها انداختند. اما مدافعین حرم، هدف والا و بزرگ‌تری را در ذهن داشتند و عزم راسخ آنان برای پاسخ کوبنده به حامیان تروریست در منطقه، سبب شد تا در نهایت در 30 آبان 1396، مردم جهان ریشه‌کن شدن این گروهک تروریستی را جشن بگیرند. داستان دلاوری‌های جوانان ایرانی در راه دفاع از حرم و میهن، بخش مهمی از تاریخ آینده ایران زمین را تشکیل خواهد داد. در همین راستا، گروهی از توسعه‌دهندگان فارسی زبان با آماده‌سازی یک بازی اکشن و جذاب، حال و هوای این دلاوران را در مناطق جنگی به تصویر کشیده‌اند. تقدیم به شهدای مدافع حرم و خانواده شهید محسن حججی. شادی روح شهدای امنیت ایران زمین صلوات… هم اکنون می توانید بازی مدافعان آزادی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی مدافعان آزادی :

– دارا بودن امکان بازی آنلاین

– برخورداری از محوریت داستانی بسیار قوی

– امکان حضور در مناطق جنگی مختلف

– شبیه‌سازی شخصیت‌های ایرانی بر مبنای واقعیت

– امکان مدیریت منابع و تجهیزات جنگی

– قابلیت دست‌یابی به سلاح‌های مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

FreedomFighters1 150x84 - دانلود بازی مدافعان آزادی 2.0.0 - دلاوران ایران زمین در راه دفاع از حرم برای اندروید FreedomFighters2 150x84 - دانلود بازی مدافعان آزادی 2.0.0 - دلاوران ایران زمین در راه دفاع از حرم برای اندروید FreedomFighters3 150x84 - دانلود بازی مدافعان آزادی 2.0.0 - دلاوران ایران زمین در راه دفاع از حرم برای اندروید FreedomFighters4 150x84 - دانلود بازی مدافعان آزادی 2.0.0 - دلاوران ایران زمین در راه دفاع از حرم برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR